*** Puçt; piç olandan kıyaslanmayacak kadar muteberdir. Biri anne babası belli ama resmen evli olmayan çiftten olma; diğeri ise veled- i zina yani babası belli olmayandır. Gerçi her iki durumda evlatların kendi iradelerii dışında gelişmiştir. Günahsızdırlar. Ama bunun bilinciyle toplumdan öç alarak , sataşarak değil insan gibi yaşamalıdırlar.


 


*** Neler biriktirmedim ki yaşam heybemde yıllardır. Kimi çeyiz gibi sandıklarda; kimi damla damla sarnıçlarda. Alıp getirdim biriktirdiklerimi sırtımda ki küfede... Dökülecek , serilecek bir bir vitrinlerde temaşa edin tanıyın anlayın dersler çıkarın diye.



*** Nasılda bitti bitmez denirken dünler bakın. Ve bugünde de gidecek yarınlara. Böylece sırtına binecek onlarca vakitlerde yapacaklarınız. Bilinmezki yarınların sizin için geleceği... Öyleyse neden hep yarınlara ertelemeler? En iyisi yaşadığınız günde yerine getirimelidir vecibeler ki;huzur dolsun yüreğiniz.



*** Mülteci kapısı yazar gönlümün girişinde. Buyursun gelsinler sevgiye şefkate, barınmaya hasret duyanlar. Girişler seçmesiz , ücretsiz ve suresizdir.



*** Allahımızla birebir muhatap olmanın en kestirme yoludur alnın secdeye değmesi beş vakitlerce. Kul olduğunu içimizde direkt hissedeceğimiz çok narin zarif bir kestirme yoludur. Aracısız kimseden medet ummudan sadece ona sığınmaktır. Şimdi yeniden bir güne başlarken secdeye huşu ile eğilme vakti. Şükürler olsun sana Allah' ım !


*

**Ah be sen ne güzel olgusun dinimiz. Ne zaman sıkışsak,ne zaman hastalansak, işler dibe vursa aklımıza düşersin. Birinimi aldatacağız, dilenecekmiyiz, kullanacakmıyız, duygularımı sömüreceğiz, savaşmı çıkaracağız, devletimi talan edip ele geçireceğiz hep sen varsın. Ne vazgeçilmez , şahsi çıkar ve ikballer için kullandığımızsın...


 


*** Tek gelir , yaşar ve tek gider ait olduğu ebediyete insan. O halde Allah'a ulaşmak için torpile aracıya ona buna cemaate, tarikata müntesibiyet neden ki ? Yolunuz size aittir . Onun bunun elini tutmanın sığınmanın bir getirisi asla olamaz.


 


*** Bakıştılar... Birer merhaba... Birkaç bardak çay .. Azıcık sohbet ve ağızlarında sakız oldu " aşkım ! " kelimesi. " nasılda girdin gönlüme..., dedi genç kız. Ve deklare etti facebook sayfasında " ilişkisi başladı " diye önceleri gibi. Bir tatmin yolu belki de hava atma yolu hemcinslerine... Sonra birgün " ilişkisi bitti " ilanı ve sırada akbabalar. Ve sürüp giden döngü. Eyvah ve keşkelerde ziyan olan gençlikler.......

 

( Yaşam Heybemden -52 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.