Gönlümüzdeki O Güzelliğin İzi Olduğu İçin 

Tanıyormuş Gibi Bize Geliyor

 gülen yüzler ile ilgili görsel sonucu

   Gülmek suratımızda izler bırakması gerekirken, asık suratımızda asık suratımız kırış kırış olmuş, asık suratlılığımızı resm  ediyor. Sen defalarca gülmekten ortaya çıktı desende boş kimseyi kandıramazsın, gülmekten yanaklar güller açar ve kokusundan belli olur, alında gülmenin izi olmaz.

 Sanki aşk için dilenciyiz, oysa dilenci olmaya hiç gerek yok, aç gönül kapını içini merhametle gülümseme ile doldur, o zaman sen aşk olacaksın.

   Bazen karşımızdaki insana uzun uzun bakarız, sanki daha önce tanıyormuş gibi, oysa tanımıyoruz onu, yüzündeki gülümseme gönlünden geldiği için o gülüşü sana yabancı gelmez. Çünkü sen gönlünü kapatmıştır ’sın kendine herkese ama gönlün içindeki güzellikler dışa vurur, sen ne kadar saklarsan sakla hakkında biraz bilgin olur. İşte bu nedenle o insanı ve gülümsemesini gönlümüzdeki o güzelliğin izi olduğu için tanıyormuş gibi geliyor.

  Bazen sokaklarda bir şeyler ararız kendimizden bir şeyler bulamayız, üzüntü içinde geri döner insanları suçlarız. Oysa biz kendimizden, kendi sokağımız için hiçbir şey vermediğimiz aklımıza hiç gelmez, her an kendimizi değil başkalarını suçlarız.

  İnsan olarak bazı dersleri yaşarken hayatın güzellikleri gülümsemeleri altında almayız es geçeriz, uçurumun kenarına gelirken, tam düşmek üzere iken aklımız başımıza gelir.

   Yarınlarımızın güzel olması, geçmişin tahlili ve gözden geçirilmesi ile güzellik kazanır ve güzelliğe bürünür. Geçmişinden ders alamayan yarınlarına sağlıklı güler yüzlü olarak ulaşamaz.

 

Mehmet Aluç-Kul Mehmet

 

 

 

 

 

 

( Gönlümüzdeki O Güzelliğin İzi Olduğu İçin... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 23.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.