Bir sabinin göz yaşlarıydı toprağa düşen..Bedeninde dolaşan kirli eller karanlık bir girdaba çekiyordu onu...Bağıramıyor feryat edemiyordu korku insan görünümünde bir mahluk olarak geldi pamuk tenine...
Sonra sustu, küçük kadın varlığındaki bütün taze fidanlar vahşice sökülüp paramparça edilmişti...
Kimdi neye benziyordu bu cani yaratık, minicik vücudu acıyla sarsıldı,..
Anne diye seslendi anne!!

Beyaz kanatlı bir melek aldı kollarına, artık bedeninden ayrılmıştı hiç acı duymuyordu..
Ya o zalim ya o kara ruhlu şeytan iğrenç nefsine nasılda çaresiz bir bebeği kurban etmişti..
Lanet olsun vicdansız sen mahluk bile değilsin sen en aşağılık en mundar bir sürüngenden betersin..
Küçük yavru terk ettiği vücudundan ayrılırken son bir göz yaşı damlası bıraktı o masum yüzüne..
Pırıltısı cennete yansıdı acısı yüreklere...

Hiç bir dünya mahkemesi bu yaratığı yargılayıp cezalandıracak adalete sahip değildi...
İşlediği cürmün bedelini misliyle ödemeli o bebeğe verdiği ıstırabın kat kat beterini çekmeliydi...
Küçük kızın annesi ateş içinde yanan bağrına taş basmış kahır dolu bakışları yavrusunun gül yüzünde kalmıştı..
O ne derin bir azaptı yarabbim ana ciğerini yakan!

Siz ey canileri azat eden zalimler, hepiniz sapkınlığa düştünüz de görmezden mi gelirsiniz cinayetleri..? 
Siz akıl etmez,hissetmez, düşünmez misiniz,tecavüz denen alçaklığın bebeklere çocuklara ve kadınlara verdiği ızdırabı...? Siz adalet terazisinde dengeyi bulamayacaksanız neden o makamı işgal edersiniz...? 

Böyle canilere vereceğiniz ceza sizi demi aynı karanlığa çekecek canınızdan mı korkarsınız..?
Bilmiyor musunuz her nefis ölümü tadacak...?
Ve siz katiller o mutlak akıbete giderken vicdanınızda simsiyah bir veballe yaratanın huzuruna nasıl çıkacaksınız..Lanet olsun sizlere ve sizin gibilerini yargılayıp hak ettiği cezayı vermekten aciz kalanlara.

Lanet olsun!!

Şükran Gülcenaz AYDOĞAN
( Lanet Olsun başlıklı yazı Şükran Aydoğan tarafından 22.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.