Affet beni sevgilim. Affet seni habersiz seven beni. Özledim. Hemde çok özledim. Suriyeli çocukların suya hasret kaldığı, oyuna hasret kaldığı kadar çok özledim. Öksüz kaldım sanki. Sen benim sadece sevgilim değil, babam dın , arkadaşımdın, dostumdun, ailem'din sen benim dünya'm dın. Ne oldu bize. Gittin de ne oldu. Söylesene ne geçti eline. "Dön Yeniden Bana " Çok özledi içim de ki çocuk seni. Yeniden tut ellerimden yeniden beraber büyütelim o çocuğu. Sen gidince ben gibi o çocuk da öksüz kaldı. Neredesin sen. Seni bana veren RABBİM'E şükürler olsun. Ama gitme benden olurmu. baksana çok özledi bu yüreğim seni. Kokuna hasretim şimdi. Ne olursun geri dön yeniden çiçek açsın umutlarım. Yeniden yürümeyi öğrensin içimdeki çocuk. Yeniden seninle beraber büyüsün. Öksüz bırakma beni de içimde ki sana aşık olan çocuğu da. Gel bırakma bizi. Affet beni sana dediğim onca kelimeleri, affet sana bağıran beni. Affet ki yeniden seninle hayata tutunayım. Affet ki seninle yeniden gülmeyi öğreneyim. Ben affettim seni. Ne olursun Artık DÖN YENİDEN BANA...
( Dön Yeniden Bana başlıklı yazı hmyra arsln tarafından 4.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.