ne kadar ş i k â y e t ç i olsak ta,biz Türkler,
oldukça huzurluyuz,  k r e d i y l e  yaşarız..
dünyaya meydan okur,hükümette ki  erkler
keyfimiz yerindedir, mangal  yakar  coşarız.....bol bol tatil yaparak,sıgarayı yakarız.
           ata'nın verdiği hak, değerimi artırdı,
           ümmi ile aydının,aralarında fark tok.
           öten bazı hödükler,  namımızı  batırdı.
           birbirinin sırdaşı,diyenleri hapse sok..oyu veren onlardır,idare etmeye bak.
biz evvelden adamdık, ezeledek  adamız,
olmayanlar varsa da,onlar ağaç kütüğü.
i n s a n olsunlar diye,dua okuyandanız.
elbet bulunacaktır,her toplumun  sapığı,.. y a l n ı z  bizde kalmıştır, siyasetin bitiği.
           evler saray gibidir, pahalı mobilyalar,
           özentiyle yakarız, mazi olan mumları.
           harıl  harıl  çalışıp, üretir  fabrikalar.
           herkes terli biçim de, izinli say onları.....eski ile  yamanır, emeklinin  donları.
havuzlarımız özel, y a n ı n d a da  oto park,
demokratik ülkede,mal yürütmek serbesttir.
fertlere dokunulmaz,kalmadı meclisten fark
k a ç a m a k l a r a  ikaz, partisinde ki  sestir...Atatürk  kınayanın,yaptıklari    abestir.
           ulusalcı  bitirdi, yarım  kalan  kabrini.
           Ata'yi çekemezler,gösteriş peşindeler.
            sağ partiler aşılar, seçmenlerine  kini 
            ahret  silahlarıdır ,menfaat  işindeler....cennetin endişesi ,çalanın düşündedir.
gelen  e s e r l e r  yaptı,A n a d o l u  i ç i n e,
asfalt y o l l a r, barajlar, boğazlara köprüler,
göklere  yükseldiler, sırt d ö n ü p  kerpiçine.
bazısı h a s e t l e n d i,  b a z ı  da   güldüler....g e ç m i ş i   e l e ş t i ri r,  birileri hiçine
           kapitalizme teslim,n a s ı r l ı olan eller, 
            gâvuru  kalkındırıp,  öğrenmeyi  sınadı,
            kültürü değişince,yok oldu gençte diller.
            b e n  dünyalıyım d i y e ,milliliği kınadı....Ç i f t e  vatadaşlığı ,pasaportta denedi.
Çinliler ü r e t i m e ,b ü y ü k  fon  ayırdılar,
T ü r k i y e  örnek idi, onbeş yılda kalkınan.
Bizim s i y a s e t ç i l e r i,keseyi kayrdılar,
şakşakçıları çoktu,b ü y ü k  paylara  konan.....sen ben  devam ediyor,adın  gibi de  inan.
           yerli ve yabancıdan,pek çok düşman ürettik,
           kaypak zemini gören, pay kapmaya da koştu,
           c u m h u r i y e t  malını, s a t a sata tükettik.
           Ç i ç e k  Bahçelerinde. ç a k ı r dikeni coştu...biraz aklımız vardı,sonunda o da uçtu. 
=======================1677===========2009========================          

( Genel Düşünce Ve Görüş başlıklı yazı Özçiçek tarafından 30.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.