MİLLİ PİYANGO BİLETİME PARA ÇIKARSA

          

 Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi  30 Eylül 2016-09-30

…………………………………………………………………………

 

       “Karalama Defteri” Adlı şiir kitabımın 33 sayfasında “Kim ne derse desin/ torun torba toplayıp/ Umre’ye gidecektim/ Zikir edecektim/ Mekke de  sabahlara kadar/ Yılbaşı biletime para çıksaydı”  Demiştim. İşin doğrusu, paranız var ise, Müslüman   iseniz Hac’a da, Umre’ye de gitmeniz gerekir.

       Fakat şimdi ben, düşüncemi değiştirdim. Torun, torba toplayıp, yanıma eşimi dostumu da alıp, Çanakkale’ye  gitmeyi düşünüyorum  Milli piyango biletime para çıkarsa. Çanakkale de sadece Antepli, 517 şehidimizin olduğunu gördüm. Şehit Antepli Sirkeci Ali’nin  heykelini gördüm. Bütün bu şehitlerimizi ziyaret edip, birer Fatiha  okurum.  Ben Çanakkale’yi her ne kadar bilsem de, Şahinbey Belediye Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’nun  sayesinde gördüm.  Keşke bir defa daha  görsem. Marmara Denizinden Akdeniz’e kadar o sahili bir defa daha gezip, görsem. Ama  bu  güzel kenti anlatmak  mümkün değil. Gidip, gezip görmek lazım. Çanakkale de, Kaleyi, Deniz Müzesini, Anafartalar’ı, Seyit Onbaşı’yı, Niğdeli Ali’yi  ve gezilmesi, görülmesi gereken bir çok şehit kanı dökülen yerleri gezmek, görmek  gerekir. Ülkemizin bütün toprakları kan dökülerek alındı. Fakat bana göre Çanakkale kutsal topraklarımızın  önde gelenlerinden birisidir  diye  düşünüyorum. Zaten ülkemizin bir çok illerinden Çanakkale’ye insanlarımız şekilde,  toplu  bir  akın ediyorlar. Bunu ben milletimizin  vatanseverliğine ve duyarlı olmalarına bağlıyorum. Milletimizin vatanseverliğini zaten 15 temmuz 2016 tarihinde,  bir defa daha takdire  şayan olarak görmüştük.

       Aklıma  bir de  Yeditepe Mahallesinde bulunan “Engelsizler Fatih Karakuş Parkındaki” tuvalet binasının yerini Şahinbey Belediyesinden isteyip, oraya bir sağlık ocağı yaptırmayı düşündüm.  Altta tuvalet kalmak üzere.  Çünkü, Yeditepe Mahallesinde bir sağlık ocağına,  gerçekten ihtiyaç var. Benim  ümidim milli piyangoda. Çünkü başka yerden para gelirim yoktur. Bir  tek emekli maaşım  var. Ama parası olan hayır  severler, bu düşünceme yer verseler iyi  olur. Verdiğim adresi, gelsinler, görsünler. Gelip görürlerse bana  hak vereceklerine inanıyorum. Söz konusu adreste bir sağlık ocağı yoktur.

       Saygı değer  okurlarım; Bu günlükte bu kadar. Beni  unutmayın, sohbet köşemde sizinle yine buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum. Hoşça ve dostça kalınız.

( Milli Piyango Biletime Para Çıkarsa başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 30.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.