TOYNAKLARI ISLAK ATLAR
Şehriyar' ı çarmıha germiyorum,kelimeler kalbimin çiçekleri benim,her sabah korkuyla öldürüleceklerini bekleyen Fars kızlarına baş kaldıran Şehrazat koynumuzdan fırlayıp gecenin yağmuruna atlarının toynaklarını bağlayan Şehrazat tepeden tırnağa her yerimizde ayrı yıldızların ümitlerini emziriyor dualarında. 

İncinmiş yağmurlarda ölümden kurtulan genç kızların ardından  masallarını her gün kayadan sert,katı kalbine ılık gece gözlerinden  aşk nehirleri akıtan Şehrazat ,Şehriyar' ın  kalelerini zırhlarından soyar,
Kelimeler benim Şehrazat' ın Yasemin kokulu saçlarına taktığı tokaların süsü,bir ıslığın davetkar gülüşü,Şahmeranların deliklerinden çıkaracak sahici dokunuşu.

Binbir  gece masalları dinleyerek grisini bir şehrin kaldırımları gibi soyunan içine merhametten atların toynakları dolan ,kaldırımlarına kızıl aşktan hareler düşen , ne Şehrayinleri suçlarım ne kelimelerime  celalinden küflü bağırışlar eklerim,bir gece gözlü ceylan süzülüşüyle yüreğine payitahtlar kuran Şehrazatların bir yağmur sonrası beyaz kelebekten busesinde  çiçeklenen  hayatın tam ortasına düşen binbir gece masallarının derkenarlarını süsleyen ufacık nakışlı cümlenin sevgili noktasıyım sadece ben...
Süheyla
( Toynakları Islak Atlar başlıklı yazı Suheyla tarafından 28.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.