Televizyonlarda üç yıldır devam eden yarışma programını bir çoğunuz seyrediyorsunuz. Bizim başımızda da bir sürü kabiliyet düşmanı, baştan ayağa her tarafı yetenek arkadaşlarımız oldu bunları azar azar hatırlamaya ne dersiniz? 


Başta belediyelerimiz çok yeteneklidir çook. Her sene ya da iki senede bir yolları asfaltlarlar da kimsenin sesi çıkmaz bu duruma. Benim memurum benim işçim de çok yeteneklidir. Asgari ücret ile altı kişilik ailesini geçindirir de gıkı çıkmaz devletine milletine, ayrıca benim öğretmenlerim de çok yeteneklidir, çok az bir maaş ile hem öğrencilere eğitim verirler hem geceleri takside çalışırlar hem de aile lelerini geçindirirler...
 


Güzel yurdumda şiddetli yağmur yağdığı zaman evlerini su basan vatandaşlarım, evlerini biran önce tahliye etme konusunda çok yeteneklidir. Ayırca müteahhitlerim ev yaparken eksik demir, çimento,ve kum kullanmakta çok yeteneklidir.
 


Benim milletvekillerim en yetenekli milletvekilleridir, bir kere meclis genel kurulunda çok güzel uyurlar. Ayrıca çok güzel çiğ köfte yoğurup bir güzel meclis tavanına yapıştırırlar çiğ köftelerinin tadına diyecek yoktur...
 


Popçularım ve topçularımda dünya çapında ayrı ayrı yeteneklerdir. Saçma sapan şarkı sözü yazmakta üstlerine yoktur kimse ellerine su dökemez. Liglerden emekli olan futbolcularım halı saha maçlarında rakipsiz olarak gol krallığına doğru gitmektedirler.
 


Radyo Dj'lerim de Türkçeyi katletmekte çok yeteneklidir vaaaav, heeeey, ooo yeeee, selaaaaaam millet, burada kopuyoruz arkadaşlaaaaar gibi daha bir sürü saçma sapan cümleler kurmakta üstlerine yoktur.
 


Güzel yurdumun her yerinden yetenek fışkırmaktadır. Bazı taksi ve dolmuş şoförlerim trafik kurallarına azami derecede uymama konusunda müthiş yeteneklidir. Hatta bir kısmı o gün ceza yemese ev de rahat uyku bile uyuyamamaktadır. Kırmızı ışıkta geçme, yağmurlu havalarda yayaların üstüne sürat ile araba sürme, hatalı sollama ve dahi sağlama; burada tabi ki adam gibi kurallara uyanları tenzih ederek konuşalım bu lafları...
 


Sporcu yeteneklerimizi de es geçmeyelim. Bir çoğu gece kulüplerinde dans etme ve gömlek değiştirir gibi sevgili değiştirme konusunda çok yeteneklidir. Tabi ki yine mesleğine saygı duyan sporcuları ayrı bir tarafta...
 


Televizyonlarda ki saçma sapan magazin programlarına çıkmak için birbiri ile yarışan sanatçılarımız da bu konuda çok yeteneklidir. Sanatlarından ziyade skandalları ile gündeme gelmeye çok meraklıdırlar. Yirmidört saat de magazin gazetecileri tarafından takip edilmektedirler bu dünya yarı çapında ki sanatçılarımız.
 


Ne diyelim Allah sizi başımızdan eksik etmesin ki sonra yazacak konu bulamıyoruz. Canlarım benim büyük yetenekler. Yeteneksizsiniz yetenek siz...
 

( Yeteneksizsiniz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.