Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 25.09.2016
Okunma Sayısı : 1645
Yorum Sayısı : 0
iki arkadaş aşk üzerine sohbet ediyorlardı.
-aşka inanmıyorum artık dedi birisi...eski aşklar yok artık.
güldü usulca arkadaşı.
-bir zamanlar aşıktın ama dedi...
-saçma dedi diğeri...
güldü arkadaşı...
-o ’Adana’ lıyı çok sevmedin mi yani dedi.
daldı gözleri kadının...
-o başkaydı dedi usulca...
-Sahi adı neydi onun?
-Bana adının Mehmet olduğunu söylemişti ama sanırım başkaydı adı...
-yani gerçek ismini bile bilmiyorsun ha???
-bu devirde kim gerçek ki,adı gerçek olsun dedi kadın...
gözleri daldı gitti...elindeki sigaradan bir fırt daha çekti...üfledi dumanını boşluğa...
Araya uzun bir sessizlik girdi.ikisi de konuşmaya cesaret edemedi bir süre...
-Üzülme dedi arkadaşı...elini elinin üstüne koydu arkadaşının...
-Bir zamanlar gerçekten sevmiştin sen...sevmiştin harbiden...
Kafe de oturuyorlardı...garson elinde çay bardaklarıyla dolu tepsiyi getirdi.Masaya iki tane bardak koydu.
-Hiç inkar etme onu sevdiğini dedi arkadaşı kadına...
-evlenecektiniz onunla...ama sonra ne oldu da ayrıldınız kimse bilmiyor dedi.hatta ben bile!!!
-bilmesinler hiç kimse dedi arkadaşı.
-sen gururun ne olduğunu bilir misin?Güvenin sarsılmasının ne demek olduğunu?
-nerden bileyim dedi arkadaşı...
-Mesajlarını yakaladım dedi...önce inkar etti..yeminler etti...o eski sevgilim filan dedi...ama mesajlar yeniydi!!!
-eeee sonra ne oldu???
Sen şüphenin ne olduğunu bilir misin dedi kadın.bir kurt gibi kemirir içini...Acabalar doldu mu bir kez aklına...Feriştahı gelse düzeltemez ilişkinizi...
gene uzun bir sessizlik girdi araya...suskunluk...mutsuzluk...öfke...bıkkınlık...acı...
-hiç aradı mı bir daha seni dedi arkadaşı...
güldü kadın...
-aradı dedi...hem de bir yıl sonra...
neden bir yıl sonra...arada uzun zaman var ama...
her şeyi değiştirdim dedi kadın...adresimi..telefonumu...çevremi...arkadaşlarımı...
-ama sonuçta bulmuş gene seni...
-bende anlamadım dedi nasıl bulmuş...ama bulmuş işte...
-dur tahmin edeyim dedi arkadaşı...
karşısında duran arkadaşını uzun uzun baktı...uçuşan saçlarını...dalgın gözlerini...açılıp,açılıp kapanan ellerini baktı uzun bir süre...
-kabul etmedin tabi dedi...sonuçta burda karşımda oturduğuna göre...
-etmedim dedi ...edemedim...gene aynı sözleri tekrarladı bana...o eski bir sevgiliydi...maceraydı.ben seni seviyordum filan gibi klasik sözler işte...
-yazık olmuş sevdanıza ...
-evet yazık oldu...eski aşk yeni aşkı aldı götürdü...
çay içmeyi çok seviyordu...sıcacıktı çay...içini ısıtıyordu...bir türlü ısınamayan,buz tutan kalbi çay içince biraz olsun ısınıyordu...
-ama sevmiştin sen onu dedi arkadaşı.sevmiştin..hiç inkar etme!!!
-sevgi karın doyurmuyor be gülüm!!!güven kaybolunca!!!



candan
25.09.2016
pazar-01.19
izmir


( Sevgi Karın Doyurmuyor Be Gülüm!!! Güven Kaybolunca!!! başlıklı yazı candan tarafından 25.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.