Operasyonlar aralıksız sürüyor.Sürmeye de devam etmelidir.

Ta ki terörün kökü kurutulana kadar.

   Hangi operasyonlar derseniz?

1-Güney Doğuda süren operasyonlar

2-Kuzey Irak’ta  süren operasyonlar

3-Suriye’de süren operasyonlar

4-Yurt Dışına yapılacak operasyonlara devam edilmelidir.

   Neden derseniz?

   İşte nedenleri;

1-Güney Doğu Halkı devletini güçlü olarak yanında görmek istiyor.Terör Örgütleri ve yabancı uzantıları (Asıl teröristler yabancılar)orada ki masum insanları ve çocuklarını teröre zorluyor.Bunlar bir an önce bitirilmeli.Halk,Devletini güçlü olarak arkasında hissetmeli ya da görmeli.

2-Kuzey Irak’ta Kandil denilen terör yuvaları ortadan kaldırılmalı. Burayı kuran,yöneten ve destek veren herkes yok edilmeli.Türkiye’de ki cinayetlerin odağı burasıdır.Bunu dost düşman herkes görüyor ve biliyor.Bunlar yok delmedikçe terör asla bitmez.Terörün belini kırmak için Kandil yerle bir edilmeli.

3-Suriye’ye yapılan” Fırat Kalkanı Harekatı” devam etmeli.Kuzey Suriye koridoru kurulmalıdır.Yoksa Türkiye düşmanları hain Kürtleri kullanmaya (Bunların yüzde doksanı Ermeni veya diğer Türkiye düşmanı ülkelerin insanları)devam edeceklerdir.Çünkü;”Böl,parçala,yut “stratejisi hala devam ediyor.Bütün İslam Ülkelerini bölmek,parçalamak,yutmak için dünyada oynan oyunları,yapılan savaşları herkes görüyor.Bunları görmemek için insanın kör,sağır olması gerekir.Türkiye’nin güneyin de mutlaka güvenli bir bölge kurulmalıdır.Bu sağlanamazsa terör çeşitli isimler altında yine varlığını sürdürmeye devam edecektir.

4-Yurt Dışına yapılan Operasyonlar…Bunlar hepsinden önemli.Yugoslavya parçalandığında ben yurt dışında idim.Almanya gibi güvenli bir ülkede kaç tane Müslüman Bosna Hersek Liderini evlerinin içinde kapıdan çıkarken temizlediler.Bunları temizleyen dünyanın soykırımına seyirci kaldığı Sırp Ajanları idi.Yine keza Türkiye’de Rus Ajanları kaç tane Çeçen Lideri sokaklarda ve ya kapılarında vurdular.İsrail ve ya Amerikan Ajanları ise kendilerine muhalif olan kaç insanı dünyanın çeşitli yerlerinde ortadan kaldırdılar.Bunlar yapılırken,bütün dünya basını yazar ve gösterirken Türkiye düşmanları neden ellerini kollarını sallayarak gezsinler.Terörü  desteklesinler.Türkiye’yi karalamak için beyanatlar versinler.Maddi ve manevi destek çıksınlar?

    Demek ki; Her ülkenin kendini savunma hakkı var.Hele de bu Türkiye ise daha çok hakkı var.Dünyanın neresinde Türkiye’yi yıkmak için çalışan terörist varsa oldukları yerde bir an önce yok edilmelidir.Yoksa Türkiye’de terör asla bitmez.

      Sonuç olarak;

       Bu saydığımız operasyonlar ve gösterdiğimiz sebeplerden dolayı mutlaka devam etmelidir.

      Türkiye’nin ilerlemeye ve kalkınmaya ihtiyacı var. Bunların olması için de terörün en kısa zamanda bitmesi gerekir.Ya da bitirilmesi gerekir.!

   Güçlü ve gelişmiş BÜYÜK TÜRKİYE için bunlar yapılmalı ve gelecek güvence altına alınmalıdır.

Türk İnsanı bunu bekliyor ve güzel günlerin özlemini çekiyor. Barış içinde bir dünya çok önemli.Bunu bütün dünya artık kabul etmeli. Düşmanlık ve kinle hiçbir hedefe ulaşılmaz.Bunu herkes kafasına yazmalıdır.Güçlü ve mutlu bir Türkiye dileklerimizle…

 

Kemal DOĞANAY   

 

 

( Operasyonlara Devam başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 22.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.