Makale / Eleştri Makaleleri

Eklenme Tarihi : 21.09.2016
Okunma Sayısı : 949
Yorum Sayısı : 0
İnter net mi?

23 yıldır internet kullanıyorum.ülkemize ilk geldiği yıllarda dial-up abone sayısı 5-10 bin kişi civarındaydı. Yeni bir teknoloji ile tanışmanın heyecanıyla yurt içi ve yurt dışından samimi ve kalıcı dostluklar kurmuştuk. En yaygın iletişim programı ise ICQ idi.
News grupları ise bilgi,deneyim ve yardımlaşma noktalarıydı.Abone sayısı arttıkça, ilgi ve bilgi alanları da değişti.
Bu dünyayı keşfeden bazıları, ekonomi, kültür, iletişim, sosyal becerilerini geliştirmek yerine,
Zaafiyetlerini reel dünyadan, sanal dünyaya taşıdılar.muhabbet, kültür, bilgi paylaşımının yerini kısmen başka şeyler almış oldu.
Duygular zayıfladı, sahteleşti, körleşti.
Bu sefer de sanal dünyanın sahte yüzü, reel dünyaya taşındı.
Sanal bir dostumuz vefat edince, üzüntü ile rahmet okumak yerine,
" filan kişi dünyadan offline oldu" 
diyeceğimiz günler yakın mı acaba ? :(

Ali Rıza Malkoç
21.09.2016
#armozdeyis
( İnter Net Mi başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 21.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.