1 Belirtilmeyen Kaideler
Belli belirsiz bir yolda yürüyordu çocuk gökyüzü ekseninde her yanı gümüşi renkli bir virane                              Bir dere kenarında bungun sulardan içiyordu çocuk acımtrak tatları ket vuruyordu, yeryüzü kendini kaybettiği bir salhane                                                                                                                                                           Burjuvalar dünyasında yapayalnızdı çocuk dünya kendini tamamlayamadığı bir meyhane                                   Bilinen her şeyin kısacık bilinmezliğinde konaklıyordu çocuk her yanı zıtlıklarla kaplı küçücük bir ulumhane   Biten hadiselerin zincirlerle kaplı koğuşunda dinleniyordu çocuk altı üstü yakamoz olacağına taşlarla kaplı      Bungun yazların bitiminde kendini görüyordu çocuk sonbahar gibi neşesi kırılmış sanki tüm sonbaharlar taş kalpli                                                                                                                                                                  Bulunmazların bile bulunabileceği bir meskende yaşıyordu çocuk tüm bulunmazları kaidelerin içine saplı          Bilişsel bir cihanda bilinmedik dimağlardan sarkıyordu çocuk tüm sarktığı azlıkların içinde çokluklarla yapılı  Bezgin duvarların arasında harelenmiş duygu müstemlekeleri içinde titriyordu çocuk tüm titreyişleri azlıklarla sarılı                                                                                                                                                                Belgin piyarların ortasında kendini oynuyordu çocuk ruhunda azlıklarla çokluklar yarışırken nefesleri birbirine asılı                                                                                                                                                                     Bilgin tavırlarla köşe kapmaca oynuyordu çocuk herkes kendini en yüce sanırmış sabırsız varoluş boşluğunda Bunalan sokaklardan arasında ara sıra geçiyordu çocuk sıklaşan sokaklar sıkıyordu ruhunu bir ışığın loşluğunda                                                                                                                                                               Bergen müziklerin arasında ara sıra sallanıyordu çocuk yüreği hüzünlerle dolu olsa da bir şehrin en sakin kıyısında                                                                                                                                                                   Birbirine rehsen bağı köşelerde yalpalıyordu çocuk arkasındaki kaldırımlarda sıkıntılar yazılıydı suskun sokaklarda                                                                                                                                                               Birbirlerine bağlıydı sanki belirtilmeyen kaideler, sadece bakışlardan yansıyordu suretleri insanlığın unuttuğu vefalarda                                                                                                                                                                Bir sonsuzluk kozmosunda tutunuyordu çocuk gözleri etrafında sonları ararken sonsuzluğun unuttuğu rehalarda                                                                                                                                                        Buluşmaların sonrasındaki vedalarda salınıyordu çocuk gökyüzüyle her buluşması bir infial gökyüzüyle buluştuğu mekanlarda                                                                                                                                             Eğilmiş silsileler gibi derinlerdeydi çocuk her derinliğin içinde istikbali düşünüyordu beyhude geçen saatlerde  Ezilmişti seneler gibi benliği hüzün kıyılarda duran çocuğun tüm seneler yaşantılarda dirilmişti,kalmıştı bir şehrin sonrasında                                                                                                                                                       Eli güneşin yıkadığı caddelerde geziniyordu çocuğun caddeler onun yüreğinin açıldığı bir kapıydı süregelen sonsuzluk burgacında                                                                                                                                         Ellisindeki bir adam gibi derin buhranlarda yüzüyordu çocuk her buhran güçlendiriyordu onu düşünceleri ufkun doruğunda                                                                                                                                                        Er ya da geç ulaşmak için sonsuzluğa çabalıyordu çocuk sonsuzluk gökyüzünün kendisiydi aslında       Belirtilmeyen  kaideler çocuğun yaşantısından birbirini tamamlayarak geçti                                         Belirtilmeyen kaideler ekseninde çocuk dolaşırken çocuk kendine yeni bir yol çizti........                             
( Belirtilmeyen Kaideler başlıklı yazı ercaga tarafından 2.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.