Aktif olma durumu zamanda zorunlu bir gereklilik midir. Yoksa zamanı yok olsun diye saniyelerin merhametsizce esiri halinde mi bırakmaktır.

Zamanda zorunlu bir varoluş pislikler için abdülll....ün vs  dolu zannedilen ama içine girdikten sonra Allah belasını veresice dedirten boş mideleriyle boş hazine ambarında kedi ile karşı karşıya kalmış sıçanlar için bir kurtuluş var mıdır?

Acaba bahanen ne kardeş......

Aktif inşaat,,, aktif lamba.... aktif akif.....Aktif kafa.

Aktif nedir. Kardeş. 

Çalışır olma durumunun çok ötesinde deniştirilemeyecek zaman anında durdurulamayacağını anlamamış diğer aktiflerde unutulmamalı. 
Aktif tek başına sade ve de sedef kakmalı muntazaman tarihte ki filozofların aktif dilleriyle yorumlanmadı mı.

Çalışırlık işlemekten öte zamanı en iyi kullanmak sanatıdır. 
 
Zalim aktifler, iskeletlerinin kırıkları nedeniyle uzullarının aktifsizliklerinde zaman gene tik tak olacaktır onlara. Onlar ki  acz içinde sadece kendi merhametleri altında ezilmeye dahi sahip olamayan aktifsiz casurlardır.

Aktif okullar pasif konumunu korumakta..
    
( Aktiflik Bitti Kardeş başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 29.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.