Son bir gülümseme ile gülersen, hayatın hala güzel olduğunu senin yaşaman için olduğunu anlar mutlu yaşarsın mutlu olursun. Üzülerek suratın asık hilal kaşın eğri somurtarak yaşarsan, hayat hala senindir, ama sen onun senin olmadığını, üzerine yakışmayan bir elbise gibi istemeden giydirildiğini düşünür, hayatını kuruntuların savların içinde kendine ait değilmiş gibi yaşarsın ve mutsuzluğu kendine seçmiş olursun. İşte o mutsuz anında her şeyi kaybettiğini düşünür yalnızlığın karanlığında boğulursun nefes alamazsın. Aslında kaybettiğin bir şey yoktur, kendi seçtiğin anlamsız savların içinde kendi kendini kendine ait olmayan fikirsizlik içinde her şeyi kaybeden sensin lakin bunu da bilmeyerek, suçu insanlara ya da kaderine atarak onları suçlarsın.


Sen Uyurken Ben Uyumuyorum

 

Sen uyurken ben uyumuyorum, senin düşlerinde geziniyorum, sana daha güzel düşler kurmak için kulağına aşkı fısıldıyorum ve ben sana aşkı fısıldadıkça sen gülümsüyorsun ve sen uyanırken gülümseyerek mutlu uyanıyorsun. Ama seni gülümsetenin ben olduğumu bilmeden hala yaşıyorsun, bir mutluluk gibi bir gün bana mutlulukla sarılmıyorsun. Âşıkların kaderidir anlaşılmamak, çok severken sevilmemek, aşk budur fazla sevilmeden sevmek, aşka inanamayanların kaybettikleri hazineden habersiz yaşayanları sevmek, dünyanın en değerli hazinesinden haberi olarak yaşamaktır aşk…

Mehmet Aluç © Kul Mehmet

 

 

( Son Bir Gülümseme İle Gülersen başlıklı yazı kul mehmet tarafından 29.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.