Sonsuzluğa gülümsenen bir anın içinde kaldı mutlulukların türbülansı,gülümsemelerin içinde kaldı sonların esansı                                                                                                                                                                    -Sükuta bağlıydı sonsuzluğa uzanan eller gecelerin ötesinde, gece tüm sükutları sonsuzluğa bağlayarak etti geceye reverans                                                                                                                                                          Gözlerdeki ışıltıya bağlıydı gönül tılsımları,tılsımlar büyük umutlardan ibaret gerçeklerle arasında kalan  küçük bir nüans                                                                                                                                                      Görünenler görünmezliğe bağlandı tüm farazi görüntülerde,tüm görünmeyenler görüntülerle oluşturdu afaki bir ambiyans                                                                                                                                                     Gürültüler tüm hırçınlığıyla sarkarken suretleri,tüm suretleri yaşayışların gürültülerini duydular ruhlarında,gürültüler hırçın bir esas                                                                                                                     Gökyüzünün derinliklerinde maviliğin içinde sararmış hüzünler vardı,hüzünler ki en çok çağrıştıran şeydi insanları                                                                                                                                                                 Gürüh gürüh belirdi kasvet orduları mutlulukların üzerinde, mutluluklar kaldı kasvetlerin derininde yıprattı insanları                                                                                                                                                                     Geriden geriye belirdi yaşantıların özgün serüveni duraklattı insanlığı,geriden geriye belirenler geleceğin teminatı                                                                                                                                                           Gündüzler belirdi gecelerin sonrasına gizlenmiş sokaklarda,sokakların ekseninde sürüklenen insanların kırıktı kanatı                                                                                                                                                          Gülümsemelerin üstünde hüzünler kaldı yaşantıların her anında bu acunda kimsesiz gülümsemelerin neydi adı ?                                                                                                                                                                             Bir türkü gibiydi savrulduğumuz güzinler,koketri sahibi bir kadın kadar yapaydı gereksiz hüzünlerin istidadı  Bir sonbahar gibiydi savrulduğumuz geceler yavaş yavaş acılarını döktü sonsuzluğa acıların dolmamıştı miadı                                                                                                                                                                        Bir kuşku gibiydi sığındığımız doğrular her saniye arardı yanlışlarını,tüm doğrular yanlışlardan  sıyrılmış bir karşıtlık tiradı                                                                                                                                                            Bir coşku gibiydi içinde boğulduğumuz içindeki sükutun derecesi,her sükut sessizlik ile ses arasında bir yolculuk                                                                                                                                                                Bir yalnızlık gibiydi kalabalıklar içinde kendimizi aradığımız anlar,yalnızlık anları kalabalıklar içinde bir mahfuzluk                                                                                                                                                                 Bir bataklık gibiydi sürekli yüzdğümüz sular her saniyenin içinde bizi derinliklere çeken bir mahpusluk             Bir sonsuzluk gibiydi kendimizle buluştuğumuz tatlı hatıralar zihnimizde sonu yoktu,anılar yaşantılar arasında bir yolculuk                                                                                                                                                              Gülümsemelerin üstünde hüzünler ilerledi en mutlu olduğumuz dakikalarda,dakikalar da hüzünlerle beraber ilerledi                                                                                                                                                                       Gösterişlerin ilerisinde fakirlikler ilerledi ileriye dönük toplumlarda,gösterişler arasında niye fakirlikler unutuldu ?                                                                                                                                                       Gnostik bir fevaran olarak duyuldu fakirlerin sesi sokaklarda,gri renkli kaldırımlar sonda kalmışların son umudu                                                                                                                                                                        Gölgelerini zorlayan bir siluetin kör nefesi hissedildi meskenlerde,sapsarı meskenler gölgelerini zorlayanların son umudu                                                                                                                                                    Güneşleri zorlayan  bir karanlık hissedildi sinirleri gevşemiş viranelerde,tüm viraneler güne karanlık uyandı  Güzellikleri zorlayan apaçık bir çirkinlik hissedildi belirsiz gönüllerde,tüm gönüller çirkinliklerin arasında güzellikleri aradı                                                                                                                                               Gülümsemelerin üstünde hüzünler kaldı her gülümsemenin üstünde alttan alta gelen bir hüzün belirtisi kaldı.......         
( Gülümsemelerin Üstünde Hüzünler başlıklı yazı ercaga tarafından 28.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.