Sana ihtiyacım var benim.Ellerine , kokuna , sesine , bakışına.Dayanamıyorum ben , gözlerim anlamsız bakmaya başladı , kahkahalarım  farklı bir tınıda çıkmaya başladı.Yıldızların parlaklığı azaldı.Güneş yerini aya bırakırken bana ilk defa böyle acıyarak baktı.Bulutlar gökyüzünde gidişinin resmeni çizdi.Rüzgar senin gittiğin günden beridir ilk defa böylesine sert esti.
Sana ihtiyacım var benim."Korkma , gel yanıma" demene hasretim ben.Hiç tatmadığım bir duyguya hasret olmayı öğrettin sen bana.Büyüdüm seninle , canımı yakan şeylere ağlamayıp acı bir şekilde gülümsemeye başladığımda büyüdüm ben.Çocukken kurduğum hayallerin gerçekleşmeyeceğini , gerçekleşse dahi hiç bir  zaman çocukken kurduğum kadar saf olamayacağını öğrettin bana.Bana bir şeyler öğretmeni özledim.Ben seni şu sıralar her zamankinden fazla özledim.
Sana ihtiyacım var benim.Elimden tutup kalabalığın içinden sessizliğe götürmene , elimi tutmaya kıyamadığın o anları yaşamaya ihtiyacım var benim.Gamzeni görmeye , ve gamzeni gördüğüm her anda mutlulukdan kalp atışımın hızlanmasına ihtiyacım var.Korkmadan , endişelenmeden , gitmeyeceğini bilerek "SENİ SEVİYORUM" demeye ihtiyacım var.


Geceleri gökyüzünü seyreden çocuğun hayallerinin gerçekleşmesine olan ihtiyacı gibi , 
Çocuğunun gülümsemesini görmeye ihtiyacı olan nir anne , 
Babasının dimdik arkasında durmasına ihtiyacı olan bir çocuk gibi , 
Benimde sana ihtiyacım var.
( İhtiyacım Var başlıklı yazı oykukalelii tarafından 23.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.