Öleceksek Birlikte Ölelim Ruhu On Beş Temmuz Gecesinin Ruhudur
             
        (Güneydoğuda HalkTerör İçin Huzur Nöbetinde Bizlerle Secdede Duamızla Nöbetteyiz)
     Güneydoğu
   Vatanımızın dağları taşları yeşillikleri iman vatan aşkıyla şehadetin onuruyla cennet kokusuyla al bayrakla süslenmiş. Bayramlığını giymiş çıkarmaz üstünde dağlar ovalar şehirler sokaklar bu dirilişle, bu yükselişle, özgürlüğümüzü yok etmek isteyenlerin yıkılışı ile sel olmuş milletimin hainleri boğmasının onuru şerefi ile vatanım bayramlık elbisesini giymiş çıkarmaz üstünde. Emanettir kutsaldır verilmez vatan, mazlumun masumun insanların hayatı onuru şerefi hayatıdır verilmez vatan… Turnam gökyüzünde özgürce uçacak üzerinde özgürce yaşan milletimle beraber,  gurbetteki nazlı yâre haber götürecek sevinçle özgürce uçacak özgürce yaşayacağız hep birlikte. Milletimiz sevmez yalanı izin vermez talana ve hainlerin bir karış alana girmesine de orada ahkâm kesemsine de hiç tahammül edemez izin vermez. Milletim şükrüyle zikriyle iman merkezli fikriyle vatanı terk edip hiçbir yere gitmez… Çağırır üç kişilik bir lokmalık aşının başına yirmi kişi, geçirir mazlumu fakiri sofranın başına kendisi gerekirse oturur soğuk taşa ama hainlerin ne sofrasında bir lokma aş yer neden bir lokma aşını verir, nede ülkenin içinde gezmesine müsaade eder…Vatan iman aşkıyla gösterdi iradesini kardeşlik birlik beraberliğini imanın ziyade ‘ligini gösterdi, zalimlerin yıkımla yerleştirdi suratına yıkımın şok ifadesini.
 
   Vatanımızın taşı toprağı sokağı evi on beş Temmuz coşkusu ve nur kokusu ile kokarken, hainler bir bir yakalanarak hapishanelerde cezasını çekmek için tek tek yerleştiriliyor. Milletimizin içinde bozulmayan imanı ve vatan sevgisi ile imanın gereği olan vatan için göze alarak şehadet koşmanın ruhu ile dirilişe geçerek ölümü göze alarak, tankın önüne yatarak, Ömer Halis gibi vatanın kahraman evlatlarınca darbeye zulme hayır diyerek karşısındaki hainin kafasına kurşun sıkarak şehadete koşmanın sevincini göz önüne alarak, bu vatan için ölerek şehadet mertebesine ulaşarak bu darbeyi yıkımı zulmü engellemiştir. Şanlı kahraman şehadete ulaşmış Ecdat gibi ölümü göze alarak vatanı zalimlerin nefret kokan ayakları altında çiğnetmemiştir. Tek sevdamız iman ve vatan aşkımızı bilmeyen hainler ilk kalkışma ile bu kalkışmaya hayır diyen aziz milletin dirilişi ile yıkılmış hezimete uğramıştır.
 
   O vatan hainleri nasılsa az korku ile bu vatanı işgal eder ele geçiririz savı ile hareket ederken, sevdamızın hiç ölmeyecek bir şekilde imanla vatanla yan yana olduğundan habersiz hareket etmeleri düşünmemeleri, ölümle iman vatan aşkı sevdanın bitmeyeceğinden habersiz olanlar, her zaman yıkımı yaşamıştır işte en son Çanakkale de ecdat yedi düvele gereken cevabı vermiş, onların silah ve askerce çok olmasının hiçbir öneminin olmadığını, iman ve vatan aşkının her güçten Allah’ın yardımı ile daha güçlü olduğunu göstermişti.
 
   Gönüllerimizdeki iman vatan aşkı sönmez bir meşale idi bilemediler yanıldılar ve yıkıldılar… On Beş Temmuz dirilişi hala ülkemin semalarında dipdiri dalgalanarak yaşıyor. Nitekim Van’da zalimlerce o terör örgütünce katliam anında sonra polisin- evlerinize çekilin-anonsuna karşı- halk öleceksek birlikte ölelim- yanıtını o an anında vermiş olması, hala on beş temmuz dirilişinin, ülkemin semalarında milletin gönlünde yaşadığını ve yaşayacağını ve hiçbir zaman silinmeyeceğinin işaretidir artık. Milletimin yine her zaman olduğu gibi imanını ile vatan aşkı ile tek yürek tek tek bayrak tek vatan vefasını yaşatmaya devam edecektir. Sen gel milletimin gir gönül bağına bülbüller öter her gülün başında lale sümbüller vatan iman aşkıyla açar kokar her bir gönlün bağında… Hakkıdır Hakka Tapan Milletimin İstiklal… Ruhu şad olsun Üstadın ve tüm vatan için ölen ama ölmeyen diri yüce Rahman yanında hala yaşayan şehitlerimizin. Selam ve dua ile.
Mehmet Aluç © Kul Mehmet
( Öleceksek Birlikte Ölelim Ruhu... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.