Döner durur bir elma şekeri ekseniyle beraber saklanırken yalın köşesinde konsollar                                               Patolojik bir bulgu gibi duruyor pencere kenarlarında sessizliğin derinliklerinde boğulan tursonollar                     Pejmurde sevinçleri anlatıyor bir orkestranın nefesinden fırlayıp gelen kısık sesli fa-sollar                              Panayırları andırıyor meskenler tüm duygular derinliklerinde  mevcut,sendeliyor mevcutların çevresinde kollar     Pörsümüş sebzeler gibi istasyonlar canlılıklarını yitirmiş,tüm yitirilenler kendi sessizliklerini bitirmiş                     Peltek bir çocuk gibi konuşmakta zorlanıyor aralık kaldırımlar,kaldırımlarda kalanlar düşlerini yitirmiş                Pantomim oynayan bir genç kişiliğinde tüm sessizlikleri gizliyor,gizlenen sessizlikler silsilelerini bitirmiş             Panmunjom kıyılarında ölen bir Koreli asker çığırtkan kuşların gölgesinde gülümsüyordu kuzeyli kardeşine tüm nefreti silinmiş                                                                                                                                                        Pitoresk bir manzara geçiyor hayat çizgilerinden kaldırım taşları,kaldırım taşlarındaki tüm bakışlar eğilmiş      Panolara asılan bir broşür gibi mefhumlar hayatın tanıtımını yapar insanlığa,insanlık beyhudeliğe yenilmiş       Plajlardan kum yerine kan akıyor sevgi isteyen topraklarda,topraklar mutluluklarla değil ezici kanlarla kazılmış    Etrafımda saniyelerle yarışıyor çığırtkan sesler panayırı içinde bulundurduğu her duygu kelimelere asılmış         Psikoanalitik bir kuram gibi bilinçaltını savunuyor hayatın akışları,bilinçaltı seslerden çekilmiş bir sessizlik gibi köşelere atılmış                                                                                                                                                          Paramiliter bir ordunun yarı uyanık askeri milliyetçi duygularıyla güneşi tutuyor tüfeğini,tüfekte tüm süregelen sevgiler satılmış                                                                                                                                                 Paradokslara ulaşmak isteyen bir filazof varlığın içindeki düzenli kaidelere saplandı,tüm paradokslar varlığın ötesine atılmış                                                                                                                                                            Pembe renkli elbiseler giyemezdi fakirliğe müntehaptı  kaldırım kızı,yırtık elbiseli kız mütecaviz sokaklara katılmış                                                                                                                                                                 Bölük halinde ilerleyen çığırtkan sesler panayırı insanları sarstı zıt duyguların himayesinde                              Bungunluklar saniyelerin içinde çoğalmış mutluluklar dakikaların içinde azalmış hepsi sonsuzluğun gölgesinde  Butomirde bir çoban kırların sonrasında geziniyor çığırtkan seslerle kızaran gecelerde                                        Bilinir en bilinmeyen yolculuklar ihtimallerini arayan istasyonlarda,tüm istasyonlar şehrin yılgınlığıyla savrulmuş hecelerde                                                                                                                                                              Bilinirdi tüm sevgiler çığıtkan sesler panayırında, sesleri eskiten sorunlu gecelerde                                         Bilinmezdi tüm nefretler sevgilerle bezenmiş çığırtkan panayırda,bilinmezdi sonsuzluğu delip geçen  kainatta      Buluşurdu tüm harfler bir kitabın ışığında yıkanırdı sevgilerle bezenmiş çığırtkan sesler panayırında                 Çığırtkan sesli panayır belki bir yalan,belki ulaşılamayacak bir ütopya...... 
( Çığırtkan Sesler Panayırı başlıklı yazı ercaga tarafından 11.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.