GÜLE  GÜLE  REKTÖR  HOCAM

 

 

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 28 Temmuz 2016

……………………………………………..

 

       Gaziantep Üniversitesinde 2008 yılında rektörlüğe  seçilen ve 2 dönem görev yapan  değerli hocamız  Prf. Dr. M. Yavuz COŞKUN, 26 Temmuz  2016 Salı günü saat 10.00 da  basın mensuplarına, Seyirtepede bir sabah kahvaltısı  verdikten sonra,  yaptığı hizmetleri yerinde göstererek,

 ve üniversitemizi gezdirdikten sonra da, Mabera Kültür Merkezinde, veda konuşması  niteliğinde bir basın toplantısı yaptı.

         Prf. Dr. M. Yavuz COŞKUN, üniversitemizde bulunan 5 fakülteyi 16 ya, 385 bin öğrenci sayısını 5356 ya çıkardıklarını söyledi.  Üniversitemizde 600 deney hayvanı varken, 700 tane de Zirve Üniversitesinden, üniversitemize taşıyarak deney hayvan sayısını  1300 e tamamladıklarını  söyledi ve Sayın Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya’ya  teşekkür etti.

     Gaziantep Üniversitesinden mezun olan öğrencilerin  ezberci olmadıklarını,  bilimsel yönde eğitildiklerini ve mezunlarının,  yü

zde 80 civarında iş sahibi  .

 

olduklarını sözlerine  ekledi. Prf.  Dr. M. Yavuz COŞKUN, Gaziantep Üniversitesinde Almanca,  İngilizce, Fransızca dil eğitiminin dışında Arapça eğitim verdiklerini de söyledi. Öğrencilerin  okudukları ders kitaplarının Arapça olduğunu söyledi.

     Bir yerde bir bitişin, diğer yerde bir başlangıcı demektir. Sorulan soruya yeni bir açık kapının  olmadığını, olursa da düşüneceğini, çocuk hekimliğini önemseyerek yapacağını söyleyen Prf. Dr. M. Yavuz COŞKUN Bey’e inşallah T.B.M.M. sinin kapısının açılacağını düşünüyorum. Her alanda yetişkin olan böyle bir insanın mecliste bulunması ülkemiz için  çok çok hayırlı olacağı hepimizin malumudur.

       Yukarıda da dediğim gibi, ben Gaziantep Üniversitesinde  2 Dönem başarılı bir çalışmadan sonra,  Rektör Hocamız sayın Prf. Dr. M. Yavuz COŞKUN Bey’e güle güle derken, ülkemiz için daha hayırlı ve başarılı görevler, sağlık ve afiyet içinde bir yaşam diliyorum.

     

( Güle Güle Rektör Hocam başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 29.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.