Sokaklarda kalan son oyuncak bir kimsesiz çocuk tarafından kaldırımlardan alındı sisli bir Aralık gecesi           Sokaklarda kalan son hüzün parçası bir edip tarafından benimsendi tevafuk etti lirik bir şiire hüzün bir aşk şiirinin son hecesi                                                                                                                                                    Evlerde daralan insanlar için sokaklar bir ferahlık neşesi biteviye aralanan sergüzeştlerin sonsuzluk çetelesi                                                                                                                                                                      Mevsimlerle suhulet bulan insanlar kirlenen yüreklerinin pasını sildi bir ilkbahar seherinde temizlenen yürekler bakışların reçetesi                                                                                                                             Muhasebe etti küçük bir gugucuk kuşu rızkını kendisi gibi kendiyle yarışan bir sokakta kuşun muhasabesi bir muttakilik reçinesi                                                                                                                                       Mülayim bir çocuk umutlarının seceresini aradı başıbozuk bir Cihangir sokağında umutlar hayat teaddilerinin küçük rehinesi                                                                                                                                            Sokaklarda sokuyan şiirler renk veriyor hayata her şiir bir yaşantının  gittikçe büyüyen nefesi sokak aralarında bağrışan çocukların sesi                                                                                                                             Sonralara ermek için çırpınan sefiller bügünlere tutundular fakat dünlerini unuttular kalakaldılar bohem yaşam tarzlarında                                                                                                                                                         Bolluk içinde kendini kaybeden burjuvalar unuttular kendilerine verilen görevleri daldılar safahat alemlerine zenginlik insanın ruhunda                                                                                                                     Bungunlukla akan nehirler yağmur damlalarından kaçamadı ulaşmak istediler cıvıl cıvıl sokaklara sağlanıp kaldılar bir ışık hüzmesinde                                                                                                                                      Berat veren padişah memuriyetlere getirilen kişileri müsavi tutmuş adaletle hükmetmişti sokaklara tarihin ferasetli bir  devletinde                                                                                                                                             Solgun çiçeklerden mırıldanan yalnızlık rayihası kalabalık caddelerden yükselen boşvermişlik sayhası            Sonbahara gömülürken insanlık fısıldıyordu kış manilerini kulaktan kulağa fısıltılar mühim mefhumların aynası                                                                                                                                                         Kuruntuların dünyasında yaşayan bir vehametli adam takıntınlarının tesirinden kurtulamadı takıntılar usun yası  Sokaklarda soluyan şiirler hayat veriyor insanlığa umut katıyor tabiata şiirler dünya mevsiminin yaşanan yazı   En mühim vesilesidir mutlulukların bazen okunan küçük bir şiir bazen dostane muhabbetlerin saf hediyesidir   En mühim vesilesidir münakaşaların sevgisizlikler kendini anlamayan insanlar başkalarını da anlamazlar bu insanların tanımlanamaz bir nefretidir                                                                                                                    Sokaklarda duraklayan yollar ne zaman akmaya devam edecek şehrin neşesinde begonyaların nefesinde ?                                                                                                                                                                               Sokaklarda nakış nakış işlenen yaşam tantanası  ne zaman selamete erecek tarihi dokunun himayesinde ?          Şiirler ne zaman sadece mutlulukları yazacak ütopik bir dünyada dolaşan bir seyyah misali ?                              Sokaklarda soluyan şiirler vefasız vedalardan ayrılarak sonsuz buluşmaları ne zaman yazacak bir mutluluk visali ? 
( Sokakta Soluyan Şiirler başlıklı yazı ercaga tarafından 27.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.