Bu gece de mevsimlerden sen, kağıtların yeteceğine inansam yine seni anlatırdım ben. Gerçi kağıtlar yetse de insanların sana olan sevgimi anlayacaklarını sanmıyorum. Vakit bulup ta seni anlatasım var herkese tüm aşıklara... 

Mesela cennet gözlerinden başlamalıyım, bana bakarken ışıldayan masumca bakan cennet bahçesinden öyle saf , öyle temiz ki duyguların, sonra gülüşünden gamzelerinde ölmek istediğim gülüşün öyle ki ; gülüşünden öpmek istiyorum her defasında.
Yağmurlar anlamını yitirmiş sanki herkes hızlıca saklanacak yer arar olmuş, hala yağmurun değerini bilenler var mı diye soracak olursanız ? Evet var. 
Biz yağmur yürekli dediğim adam... 
İnsan sevdiği için sırılsıklam olmayı göze alabilmeli , el ele tüm sokakları gezebilecek kadar çok sevmeli hatta hiç yorulmadan. Tesadüflere ve kadere inanır mısınız ? Bilemem. 
Ama, ben inanıyorum her defasında yağmur şahidim oldu, cennetim le ilk konuştuğumuz da hava yağmurluydu , ilk buluşmamız da , ilk beraber gezmeye gittiğimiz de , hatta ve hatta kavga ettiğimiz zamanlarda bile sizce bunların yağmurlu güne denk gelmesi tesadüf mü ? Yoksa kader mi ? İşte sevgilim özetle yine sana yazıyorum...
( Özetle Yazıyoruz başlıklı yazı Berna Yılmaz tarafından 26.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.