Milletçe maruz kaldığımız haince ve kalleşçe yapılan bu son 15 Temmuz darbe girişimi, bir turnusol kâğıdı gibi bazı şeyleri açıkça ortaya koysa da, karanlık kalan şeylerin azımsanmayacak kadar çok olduğu da ayrı bir gerçekliktir…
 
            Dünya ölçeğinde oldukça önemli jeopolitik, siyasi ve ekonomik bir konum ve güce sahip olan ülkemiz üzerinde öteden beri kirli oyunlar oynanmış ve hâlâ oynanmaktadır…
 
Kimi Müslüman coğrafya mazlumlarının ve umut bağlayanların, annelerin ve Allah dostlarının dualarına mazhar olmuş vatanımız, sürekli büyük tehlikelerle sınanmış, sarsılmış ama hamd olsun hepsinin üstesinden gelmeyi de başarmıştır…
 
Harici ve dâhili hasımlarımızın, benzersiz özelliklere sahip olan ülkemiz üzerindeki emelleri; sinsi ve akla ziyan planlarla sürüp gitmektedir... Bu anlamda tarih tekerrür etmektedir diyebiliriz… Tıpkı şeytan gibi bunların da pes etmeye niyetleri yoktur…
 
“Küfür tek millettir. Küfrün membaı tek olup, oda, iblistir.” (Medaricus Salikin, İbn-i Kayyim El Cevzi, C: 1, S. 288) 
 
"Sen dinlerine uymadıkça, ne Yahudiler ve ne de Hıristiyanlar asla senden razı olmazlar." (Bakara Suresi, 120) bu ifadelerin yansımalarını her halükârda hissediyoruz…
 
Yani küfrün mantığı hiç değişmiyor da figüranları ve karakter kişileri değişiyor…
 
ABD başta olmak üzere batı dünyasının ekserisinde Türkiye’de yapılan darbenin başarılı olması umularak bekleniyordu. Zira bu şekilde Türkiye’nin” İslamî kimlik” tehlikesinden kurtulmuş olacaklardı güya!..
 
Dolayısıyla yapılan beyanlar da, zoraki olarak; seçilmiş hükümeti destekliyoruz şeklindeydi çoğunlukla…
 
Başka bir ifadeyle düşman gülecek, dostlar ağlayacaktı, eğer darbe başarılı olsaydı…
 
Gelelim içimize; bu cennet vatandan beslenip de yediği kaba pisleyen işbirlikçi dâhili düşmanların da hiçbir bahanesi olamaz ve affedilmeleri de söz konusu değildir! Çünkü “ her şey affedilir de vatana ihanet edenler asla affedilemez!” (Hz. Ali)
 
Fetö oluşumunun kırk yılı aşkın bir arka plana sahip olan dünyanın 160’ı aşkın ülkesinde yapılanan en organize din kisveli terör örgütü olduğu bu darbeyle belgelendi. Ama hâlâ göremeyenler varsa onlar da akıl, kalp ve ruhlarını Siyonizme kiraya verenlerdir ki, bunlar aramızdaki sefihlerin tâ kendileridir.
 
Devletimizin bütün kurumlarına, hem de en önemli makamlara kadar sızan bu hainlerin OHAL içerisinde tamamen temizlenmesinin çok da kolay olamadığı ve uzun bir zaman alacağı görülmektedir…
 
Samimi mütedeyyin vatandaşlarımızı neredeyse yarım asırdan beri kandırıp ve istikbal vaat ederek bugünlere kadar rahat gelebilen bu terör örgütünün faturasının bu aziz millete çok pahalıya mal olduğu ve olacağı aşikârdır…
 
Bir örümcek ağı gibi memleketi saran bu ihanet şebekesi, hepimizi kandırmayı başarabilmiş münafık karakterli çok tehlikeli bir terör örgütüdür…
 
Nice insanımızın dini duygularını sömürerek, himmet adı altında paralar toplayıp, üst akıllarından da destek alarak  her türlü tavizlerle, sahtekârlıklarla okullar, kolejler, yurtlar, öğrenci evleri, üniversiteler, gazeteler, dergiler, radyolar, televizyonlar, yayınevleri, binlerce akademisyen, asker, polis, öğrenci yetiştirmiş ve yurtdışı bağlantılarıyla da başımızı döndürmüştür!..
 
O kadar şaşkınız ki, kime nasıl güveneceğimizi bilemiyoruz. Neredeyse her birimiz koynumuzda yılanlar beslemişiz en tepeden tırnağa dek…
 
Ve bir kere daha anladık ki, düşmanı en çok olan Müslüman Türk Milletiyiz…
 
Fakat geçmişi şanlı olan bu asil milletimiz,  sağcısı-solcusu, alevisi-sünnisi, Kürdü-Türkü ile darbeye karşı öyle bir direniş gösterdi ki, vatanımız üzerinde hesapları olan hiçbir hain asla murat alamayacağını anlamış oldu…
 
Çünkü biz milletçe hepimiz ölürüz de çiğnetmeyiz yurdumuzu, böldürmeyiz ülkemizi!..
 
Allah bir daha böylesi musibetlerle bizleri imtihan etmesin dileğiyle…
 

 

MFK

( Dost-düşman Netleşiyor Mu? başlıklı yazı MFK tarafından 24.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.