Bu millet;

27 Mayıs 1960 İhtilalini,

12 Eylül 1980 Darbesini

Ve verilen diğer muhtıraları hiçbir zaman unutmadı.

Şimdi de;

15 Temmuz 2016 Darbesini asla unutmayacak.

 Bu millete;

“--- Ahmak diyen AHMAKLAR!”şunu asla hesap edemediler?

Her şey en ince detayına kadar hesaplanmıştı.

Darbe çanta da keklikti.En kısa zamanda DEVLET ele geçirilecek ve istediklerini yapacaklardı.

Türkiye Humeynisi! Amerikadan büyük şölenlerle davet edilecek ve kurbanlarla karşılınacaktı.

OLMADI!

Olmazda?...

Çünkü;

Hesap edemedikleri çok şey vardı.

Bu millet Türk’tü.Türk’ün ayrı bir töresi ve karakteri vardı.

Neydi bu?

Onu bilmiyorlardı.

Darbeye davet ettikleri yiğit Anadolu Çocukları ,onların anne ve babaları günde beş vakit;

“---Allah;Bu devlete,bu millete ve ordumuza zeval vermesin.Onları görünür,görünmez bütün

kazalardan ve belalardan korusun!”Diye dua eden insanlardı.

Düşmanlar bunu anlıyamaz!

Hele hainler hiç anlıyamaz.Anlasalardı böyle bir darbeye asla kalkışmazlar ve bu millete ahmak demezlerdi.Asıl ahmak olanlar; Böyle bir darbeye kalkışan;

AHMAKLARDIR!

Bu millet,ağzı dualı,gözü kara DESTANLAR yazmış bir millettir.

Bakın tarihe kaç ülkenin destanı vardır?

“---Türk Tarihi;Destanlarla doludur.”

Onun için Çanakkale Geçilmez ,demiş.Onun için Orta Asyadan kalkıp at sırtında bu güzelim topraklara göç etmişlerdir. Hiçbir milletin insanı düşünmeden hızla giden tankların önüne atılamaz.Ve MUCİZE eseri onların altından sağ olarak çıkamaz.

Demokrasi için;

---DEMOKRASİ NÖBETİNE KATILMAZ!

Bunu ancak yiğit insanlar,kahraman milletin evlatları yapar.

Kadın-erkek,çocuk-yaşlı demeden darbeye karşı duramaz.

---Ey ahmaklar,o köprünün altından çok sular geçti.Bu millet uyandı artık.

Kimse darbe de yapamaz,bu milleti istediği şekilde de yönlendiremez.

Bunu asla unutmayın.

Bizler de ;

---15 TEMMUZ 2016 Darbesini asla unutmayacağız.

Böyle kahraman ve yiğit bir milletin evlatları olduğumuz için ne kadar övünsek azdır.

Büyük Atatürk onun için;

“—TÜRK .ÖĞÜN,GÜVEN,ÇALIŞ!” demiştir.

Sizlerde kendinizle ve yaptıklarınızla ne kadar övünseniz yeridir.

Allah bir daha vatanına,milletine,bayrağına ve dinine karşı darbeye kalkışanları KAHRETSİN!

Onlara asla fırsat vermesin.

 

Kemal DOĞANAY

( 15 Temmuz 2016 başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 24.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.