Aşkların en güzeli, en sevgiliye duyulan aşktır. Ölümlerin en güzeli vatan ve ülkenin huzuru için şahadet şerbeti içenlerindir. Ki Allah uğruna ölenlere ölü demek manasızdır. Şüphesiz Allah ayet de şöyle buyuruyor ‘’ Allah yolunda öldürülenlere ölü demeyin. Onlar diridir ama siz anlamazsınız’’

Vatanın bekası, huzurun baki kalması için düşmanla cenk eden yiğitler hem bu dünya da hem de öbür dünya da Allah’ın seçilmiş kullarıdır. Hiçbir insan yoktur ki öldükten sonra cennet nasip olsa dahi geri dönmek istesin. Ama şehitler bir daha dönmek, yine aynı yerde şehit düşmek isterler. 15.07.2016’da bir darbe girişimi gerçekleşti. Öyle ki TRT binası ve içindeki çalışanlar ele geçirildi. Birçok yerde farklı eylem planı hazırlığı içindeydi darbeci terör örgütü mensupları...

ATV, A HABER ve Sabah Gazetenin içinde bulunduğu TURKUVAZ Medyası, CNN TÜRK gibi yayın kuruluşlarına eş zamanlı baskınlar düzenleyen FETÖ/PYD terör örgütü mensuplarının unuttuğu bir şey vardı. Oda her türlü didişmeye rağmen konu vatan ve milli irade olunca birlik olan halktı. Halk on beş temmuz gecesi ve sonrasında devletin milli iradesine sahip çıktı. Öyle ki halk korkusuzca kendini darbe gecesinde tankın önüne attı. Bu yaşananlar bize bir ders mahiyetindeydi. Ve halk üstün başarı ile mücadelesini sürdürmeye devam ediyor. 

Peki, bu darbe girişimi burada bitti mi? Tabi ki hayır. Halk bilinçli bir şekilde korkmadan mücadeleye destek vermelidir. Bir anons ile sokağa dökülen halk, yine aynı anonsu duymadığı müddetçe nöbete devam etmelidir. Üç aylık Olağanüstü hal ilan edilmiştir. Ona sadık kalıp devletin namusunu kendi namusumuz bilip, milli mücadeleyi sürdürmeye devam etmeliyiz. 

Halkı unutmamak gerekir. En büyük onur halka aittir. Vatanı en güzel şekilde koruyan halka... 

Mehmet Akif Ersoy’un da dediği gibi: ‘’ Asımın nesli diyordum ya nesilmiş gerçek. İşte çiğnetmedi namusunu çiğnetmeyecek.’’
( Milli Zafer Gecesi başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 21.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.