Bir gece düşünün ki, ağlayan gözlerimle, ne darbeleri görmüş geçmişimle, peygamber ocağı bir kışladan, üzerimize bombalar yağıyor, tanklar arabalarımızın üzerinde geçiyor, Meclis'e bombalar atılıyor, tıpkı bir savaş gibi, seyrediyorum... Yaşadığım her anımda, vatanın parası nerdeyse silaha harcanıyor, bunun karşılığında, terörden dolayı çoluk çocuk siviller, vatan evladı mehmetçikler ölüyor. Ne zaman refahı görmek istesek, terör karşımıza çıkıyor, darbe karşımıza çıkıyor bizi 50 sene geriye, fakirliğe ve sömürüye götürüyordu, ama bu düne kadar böyleydi. Dün güçlü bir demokrasi ile şahlanan sivil darbe, o minnacık darbeci zihniyet ve arkasındaki güruha şu mesajı verdi, "Bundan böyle ne terörle ne darbeyle bize ders veremezsiniz, ey zalim dünya! Çanakkale ruhunu yaşayan biz sivillere, asla esareti yaşatamazsınız dedik!" yeni Mehmet Akifler doğdu. camiler sabaha kadar sela sesiyle inlerken, sonrasında sokağı çıkın derken, başörtüsü açılan kızımızın, buna karşı yaptıkları sivil darbeyle, onun ruhuyla yeniden doğan Sütçü İmamların Fransızlara açtığı savaş yeniden sergilendi.

Her bomba sesinde, sallanan binam değildi, sallanan kalbimdeki şaşkınlığımdan kaynaklanan şu sorulara cevap bulamadığımdı " Bu darbeyi yapan Anadolu çocukları, Çanakkale'de şehit olan Anadolu kuzularının torunları değil miydi? Onun dedelerinin bu vatan için savaştıkları ruhu kimi satmışlardı? "Allah'u Ekber!" diye tekbir getiren, her karış Çanakkale toprağını kanıyla sulayan, bu güzide mirası toprağımızı, nasıl kabilin ruhuyla şeytanlanmış kirli ruha teslim ederdi?" Bu sorulara cevapsızlığım karşısında, kalbi halim mutmain hislerimle, o şehit kanı toprağın üzerinde yürürken göz yaşımla sevgi doluca yeşersin dediğim bir yeni açılım için vatanımı koruyacağıma söz veriyorum, şehit atalarıma.

Ölenlere Allah'tan Rahmet diliyorum. Bu bir muhteşem demokrasi zaferidir. Kurtuluş zaferi ile bağımsızlığa önder olan ülkümüzün, yayılan güneşi ile doğan yeni bağımsız ülkelere, "sizde böyle askeri darbe olursa, siz de sivil darbeyle karşılık verin!" mesajı gibidir bu. Hangi İslam ülkesinde bu oluyorsa, dimdik ayakta ona siper olun ve bağımsızlığınıza ve iradenize sahip çıkın mesajını verdik. Bu dünyada Tek Hakim Allah'tır. Allah'ın yoluna sarılan, hiç bir zaman mağlup edilemeyecektir.

Allah'ın izniyle, bir daha bu ülke askeri darbe görmeyecektir. Müreffeh ve zengin bir ülkenin doğuşu, Fatihin İstanbulu fethettiği altın çağına şahit olmuş, br neslin çağına şahit olduk, çok şükür. Herkes, dost-düşman bilmelidir ki, dünyaya gerçek bir lider, Türkiye geliyor, dünyaya rahmet yağacak.... Her kötülüğün ardında hayır vardır ya, o hayrı bize yaşattığı için Allah'a şükrediyorum.

Hepinizin 15 Temmuz 2016 Demokrasi Bayramınızı kutluyorum. Sokağa çıkıp kutlayalım inşaallah...

Saffet Kuramaz
( 15 Temmuz 2016 Demokrasi Bayramı başlıklı yazı safdeha tarafından 16.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.