BOMBALAR PATLARKEN....

 

        14 Temmuz Fransa nın özgürlük bayramı yani Fransa nın operasyonel yönüne güç  veren Fransız Milliyetçilerinin, toplu olarak bulunduğu ,masum halk kitlesi nin bir arada olma ihtimalinin en yüksek olduğu zaman ve mekan dilimidir.

       Türkiye de işid in yaptığı eylemlere bakınca, öcü olarak gösterilen solun, gösteri ve mitingleri ,egemenlik göstergesi sayılan kuruluşlar ve yurt dışı seyahatlerin gerçekleştiği alanların stratejik hedef olarak belirlendiği gün gibi ortaya çıkar.

        Bu hedef belirlemelerinde, MASUMİYET  geçerli değildir. Hedef te , Din dışı unsurların olması yada olması ihtimali ,hedef haline gelmeniz için yeterli şarttır.

       Oysa uhrevi  dinlerin tümünün en misyoner halinde  ya da tüm insanlığın, en akıl dışı davranışı olan  savaş ın bile kuralı vardır. Silahsız kimsenin yada  teslim olan kitlenin yaşam hakkına saygı gösterilir.

      O zaman yok olarak- yok etme dediğimiz ,böyle bir davranış ne dindir ne de savaş hali dir.

      Bu olsa olsa paranoyak kitlenin para kazanmak  ve güç olmak için kendince geliştirdiği bir yöntemdir. Bu yöntem tek başına hiçbir anlam ifade etmez. Ne zaman ki bu yöntemin araç olarak kullanılması ve lojistiği olağan hale gelirse, kanserleşme başlamıştır. .  Problem bu sıra dışı yaratıkların legal güçlerce tanınıp onlara bizzat devletler ve yöneticileri eliyle pirim verilmesidir.

        Kontrol edilebilir güç terörizmin kontrolden cıktıgı an tuttuğu eli bile kopardığı bir gerçektir.

        Acemi bombacının elinde patlattığı bomba ile terörü uluslarası ilişki aracı olarak kullanan ülkenin teröre kurban olması arasında hiç fark yoktur.

        Pkk terör örgütünün nerede kurulduğu ,Paris Kürt Enstitüsünde hangi devlet başkanının eşinin yer aldığı ve pkk lı teröristlerin bayan Mitteran da ana diye hitap ettiklerini bilince İŞİD  in neden özgürlük gününde ruhlara gezi hürriyeti verdiğini görmüş oluyoruz….

         Rusya ile Suriye de müşterek hareketleri ve milyonlarca insanın göç ve ölümü neticesinde de bugün patlayan bombanın , Fransa nın terör genetiğine bağlı bir jeneriği olduğu ortaya çıkar…

         Fransa nın gettolarında araç yakmalar aşağılanan Müslümanlar ve öldürülen Müslüman olunca polisçe soruşturulmama hallerini gördüğünüzde bu jeneriğin asıl filme başlanmadığın da anlamını içerir. Marsilya gibi işsiz ve avare takımının olduğu suç bölgelerinde polisçe araştırılmama olatı sadece günümüze ait bir olay olmayıp ,yıllar öncesinden gelen bir Fransız deneyi midir.  

            İnsanlık suçu olan terör, ancak ülkelerin gerçek -samimi duygu ve düşünceleri ile bir araya gelerek ortadan kaldırılablinir. Yoksa ipsiz sapsız takımının ,savaş sendromunu bireysel yaşamlarında barındıran anti sosyal yaratıkların, cennet soslu intihar eylemlerinin önüne asla geçilemez.

            Daha cok demokrasi daha cok özgürlük anti terör hapıdır. Daha cok sıkmak, özgürlükleri daha cok kısmak ,adalete ENGEL OLMAK ,terörün niceliksel olarak azalmasına sebep olsa da niteliksel olarak artmasına engel olamayacaktır.

              Terörle irtibatı sağlanan devlet yöneticilerinin uluslararası mahkemede yargılanması sağlandığında ,silah tüccarlarının gayri yasal silah satışlarının önüne geçildiğinde ve tüm silah satışlarının BİRLEŞMİŞ MİLLETLERDE tek elden,BİLDİRİM YÜKÜMLÜLÜĞÜ İLE  kontrolü sağlandığında teröristin patlattığı bomba sadece çıkardığı kendi gaz bombası olacaktır.

( Bombalar Patlarken başlıklı yazı HALİLİ tarafından 15.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.