Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 11.07.2016
Okunma Sayısı : 1921
Yorum Sayısı : 0

                Her şey yolunda giderken yoldan çıkanların, çıkış sebep  hikayelerini konu alan Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar yazı dizimizin başka bir bölümünde daha sizlerleyiz yeniden. Yaşadığınız yaşamadığınız her olayın, karşılaştığınız ve karşılamadığınız her bir kişinin mutlaka bir sebebi vardır. Kimi zaman bunun farkına varabilir kimi zamansa ne yaparsak yapalım bir türlü fark edemeyebiliriz.

                İşte burada anlattıklarımızın sebebi; görebildiğimiz olayların perde arkasını aydınlatarak onları anlamlandırmaya çalışabilmektir. Dilimiz döndüğünce kalemimiz yazdığınca... Bu serimizin klasikleşmiş uyarısını yaptıktan sonra konumuza başlayalım isterseniz. Burada anlatılan her şey tamamen hayal ürünü olup, gerçek kurum, kuruluş, kişiler ve olaylarla herhangi bir ilgisi yoktur. Normal bir insanın neden gittiği raydan çıktığını anlayabilmek, empati yapabilmek amacıyla yazılmıştır. Denenmesi imkan sınırlarının çok çok ötesinde şeyler yazmaya çalışıyor olsak da siz burada yazılanları denemeye kalkmayınız. Eğer bir insanın daha nasıl raydan çıktığına tanıklık etmeye hazırsanız yolculuğumuza başlayalım...

                "Sessizlik!" diye hakimin bağırmasıyla, mahkeme salonundaki fısıldaşmaları yükselterek gürültü haline çevirmeye başlayan topluluk, sessizliğe büründü bir anda.

                "Evet," diyerek devam etti hakim sözüne, "Nerede kalmıştık? Hımm... Tamam... Lütfen olayı daha detaylı anlatır mısınız?".

                Sanık mahkemesindeki kadın, yüzünde zafer kazanmış birinin mutluluk ifadesi ile göğsünü şişerek oturduğu yerden doğruldu ve "Tabi ki sayın hakimim." dedi.

                "Haber dinlemeyi ve çevremdeki gelişmelerden haberdar olmayı seven birisiyim. Çok özür diliyorum, düzeltme yapıyorum, seven birisiydim. Taa ki bu ayın daha ilk haftasında duyduğum haberlere kadar..."

                Tarih: 01.03.2016 Yer: Güneydoğu

                "Az önce elimize geçen bir habere göre,  günlerdir aranan iki adet canlı bomba, Güneydoğu'da iki farklı şehirde eş zamanlı olarak saldırı eylemi gerçekleştirdi. İlk tespitlere göre çok sayıda yaralı olduğu bilgisi gelirken henüz ölen sayısı konusunda herhangi bir bilgi ulaşmadı..."

                Tarih: 02.03.2016 Yer: Karadeniz

                "Daha Güneydoğu'daki saldırının yaraları sarılamamışken bu sefer eli kanlı caniler ülkenin Kuzey'inde Karadeniz'de kendilerini gösterdiler. Bir üniversitede düzenlenen, yabancı ülkelerden gelen misafirlerin de bulunduğu seminerde  bomba patlatarak onca masum cana kıydılar. Henüz ölenlerin ve yaralıların hakkında net bir açıklama yapılmazken misafir olarak gelen yabancı konuşmacıların ülkeleri de Ankara ile temas halinde..."

                Tarih: 04.03.2016, Yer:  İstanbul

                "Ülkeyi adeta savaş alanına çeviren teröristler bu sefer İstanbul'u kana buladılar. Gelen ilk bilgilere göre Taksim ve  Sultan Ahmet'te eş zamanlı gerçekleştirilen hain saldırıda ölü sayısının 30 civarında olduğu, 100 kişiye yakın da yaralının bulunduğu söyleniyor. Türkiye, tarihinin en zor süreçlerinden birini geçiriyor sayın seyirciler. Halk isyan noktasına gelmiş durumda. Bu gidişatın sonu ne olacak herkes merak ediyor..."

                Tarih 08.03.2016, Sabah Saatleri  Yer: Ankara

                "Ankara alarmda sayın seyirciler. Kana susamış caniler bir türlü durmuyorlar. Ajanslara gelen son dakika bilgisine göre bölücü terör örgütü mensupları Anıtkabir'e roketatarlı saldırı girişiminde bulundu. Ankara,  konuyla ilgili detaylı bir açıklamaya yer vermezken görsel ve yazılı medyaya söz konusu olaylarla alakalı olarak yayın yasağı getirdi. Allah yardımcımız olsun..."

                Tarih: 12.03.2016, Öğleden Sonra  Yer: Çanakkale

                "Yeter artık!" diye gözyaşları içinde bağırdı televizyondaki spiker... "Hain terör örgütü dur durak bilmiyor. Şimdi de tarihimizin can evi olan Çanakkale'deki şehitliklerden bir patlama haberi geldi... Kim 'Dur!' diyecek bu hainlere? Akıttıkları kan yetmezmiş gibi, zamanında kanla o toprakları sulamış aziz kahramanlarımızdan ne istiyorlar? Ülkemizin koruyucuları nerede? Biz kime emanetiz? Bunlara göz yumanlar kimler? Uyan Türkiye!"
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Operasyon Güneşin Battığı Yerden Doğar Hilal-1 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 11.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.