Biliyor musun? Uzun zamandır senin gibi uyku da terk etti beni. Siz hep terk edin beni zaten. Uzun zamandır sadece rüyalarımda görebiliyordum seni zaten. Artık öyle de göremiyorum. Ben düşünüyorum da şu hayatta düştüğüm çelişkilerden birisi de aslında hem seni sevmem hem de uykuyu. Yani hem beni uykusuz bırakan seni seviyorum hemde uykuyu. Seni suçlamak istemiyorum aslında bu konuda. Ama bir gün bu satırları okursan en azından içinden cevapla lütfen. Suçlu sen değilsen neden terk etmiş olabilir uyku beni? Belki de seni sabaha kadar düşünmelerim kaçırdı onu. Ben aslında tamda şu anda bizim daha anlamlı olduğumuz günlere dönmek istiyorum. Ya öyle bir gün var mıydı onu bile bilmiyorum ama. Bana anlamlı gelen sana boş gelebiliyor çünkü bunun farkındayım. O günlere geri dönebilsek uykum da gelir eminim. Ama ben o günlere dönmeyi uykumdan ziyade senin için istiyorum. Bizim için istiyorum. Ben hep yalnız ağladım biliyor musun? Annemde olsa kimsenin beni ağlarken görmesine izin vermedim. Çünkü mesela annem beni ağlarken görse üzülürdü, Belki dışa vururdu üzüntüsü belki de içinde yaşardı ama üzülürdü. Zaten anneme de yeterince keder verdiğimi düşünüyorum birde öyle üzemezdim onu. Ve üzmem. Aslında ne yapacaksın biliyor musun? Seni ağlarken görmelerine izin vereceksin ama seni ağlatanların bir daha seni görmesine izin vermeyeceksin. Ben beceremedim bunu. Bana göre değil insanların gözü önünde ağlamak ve beni ağlatanları hayatımdan çıkarmak. Bak ben erkek adamım ama babam da ağlattı beni ama ben ona içten içe kırılsam da hala onun yanındayım. Babam bir kere Bismillahirrahmanirrahim derken ben yani Besmele çekerken, Boğazımı sıkmıştı. Ben o zaman okula gitmek istemememiştim ama anlatmak varken hemen vurmuştu yine. Ama affetmesem de onun yanındayım. Ama muhtemelen babam ölmeden onu da affederim içimde. Allah zaten babama uzun ömürler versin. Onu başımızdan eksik etmesin bana ne yaparsa yapsın. Uzun lafın kısası: Ben seni de affederim ölmeden. Ben kin tutamıyorum. Ama bilmiyorum yine de. Sende ağlattın beni ama sende hala aklımda ve kalbimdesin işte. Çıkartamıyorum beni ağlatanları hayatımdan, Hala bunu acımasızlık olarak görüyorum. Ben düşünmeye başladığımda işin içinden çıkamıyorum. Belkide bu yüzden gitmiştir uykum işte. Keşke gelsen o da gelse. Sen gittin mi o da gidiyor çünkü. Ve sen hep yoksun. Yani Sezen Aksu şarkısında:"Git, Git..Git-me kal yalan söyledim, Aramızda yaşanacak yarım kalan şeyler var" demiş. Daha ne kadar net olabilirim. Dinle o şarkıyı. Bir yanım git dese de dönüp dolaşacağım lafın, Kal olduğunu anlarsın. Hadi gel önce sen, Hep sen. Sonra uykum gelsin. 
( Uyku Da Terk Etti Beni başlıklı yazı Aşığım tarafından 1.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.