Siyahtan da siyah var, gecelerin siyahı,
Ruhları da karartır,kana boyar dergahı.
Hep beyazdan sorulur,karanlığın günahı.
...................................................................

Kendisini mahveder,aklını kilitleyen,
Sorumluluk duymayan ve ben insanım diyen.
Affedilsin der misin,nefreti körükleyen.
.....................................................................

Kan rengi,bayrak rengi,sembol kırmızılar var,
Kırmızı renk namustur,şehidimiz bize yar.
Kahramanlar içinde,hem oğlan var,hem kızlar
.............................................................................

Sonsuzluğa hakimdir,maviyle yeşillikler,
Asla unutulamaz,yaşamında ki ilkler.
Karışık olmamalı,aranan güzellikler 
................................................................................

Renklerin en güzeli,sevgili renkleridir,
Tatlı dil ve bağlılık,aşka meydan yeridir.
Yanık öten bülbüller,güllerin eseridir.
...................................................................................

Gözü kahve renkliyi, ta gönülden severim,
Yarim ela gözlüyse,onu her an överim
Gönül bağını kuran,Çiçek'le olur verim.
......................................................................................
0918,,,,,,,,,,,,,,,2004
arzu eden şair ve şairelerimiz,noktalı yerleri doldurabilirler.memnun olurum.

( Renk Oyunları başlıklı yazı Özçiçek tarafından 1.07.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.