Bir kitabın arasında kalmıştı insanlığın yakomozu kelimeler diyarında sürüp giden bir yalnızlık sisifosu           Psikolojik analizler yapılan bir mecrada değerlendiren karmaşık davranışlar kalabalıklar içinde ortaya çıkan bunaltı psikozu                                                                                                                                                  Sınava giren bir gencin duyduğu sıkıntıyı kendinden bile saklama telaşıyla oluşmuş bir karmaşanın transpozu  Geçen günlerin ardından yaşadıklarını unutan bedbinin yaşayışlarına duyduğu ihtiyaç kadardı insanların sevgiye ihtiyacı                                                                                                                                                          Sevgiydi sadece bu karmaşık dünyanın bütün yapmacıklığını silecek bütün gönülleri hoşnut edecek bir mutluluk ilacı                                                                                                                                                            Geçmişini unutmayan milletler anca hissdeceklerdi ancak kardeşlerini yakan mütecaviz acıyı                     Gelip geçiçi ömrünü tüketen bir boşvermişlik mümessili ömrünü şekillendirecek meseleleri unuttu kestiremedi sonların başını                                                                                                                                                   Belkilerde dolan dimahların kesinlikler karşısında şaşırdı düştü kimsesizliğin kimsesine önemsizleri etmişti baştacı                                                                                                                                                             Bildiğini unutanın selamı çok acıydı çünkü hayat dinamiktir durağanlığa yer yok hayat mefhumunda              Sallanan ışıkların gözlerinde tüm gezegenlerin sonsuzluğuna ulaşan bir mücadele azmi vardı bir şehrin sokağında                                                                                                                                                         Kibirle saltanat kuranlar kurdukları yapmacık saltanatında sevgileri unuratak sürüklendiren sefaletlere                Kendi gücünü kavramayaman kavimler muhtaç oldular diğer kavimleri kuru gürültülerle sürüklendiler cehaletlere                                                                                                                                                       Geldiler cehennemlere mevsimlerini vurdumduymazlıkla cennete dönüştürenler hapsoldular zoraki nezaketlere Gördüler bakışlarda mahrumiyetleri sevinç bir dakikaydı hüzünler bir ömür boyu bakışlarda çekildiler yapayalnız nedenlere                                                                                                                                               Merakla hakikatları arayanlar yollarını şaşırıp yalanlara sürüklendiler bilmedikleriyle bedenlerini körüklediler  Bildiğini unutanın selamı çok vurucuydu bencil yüreklere vurdu bilmeyişin elemlerini sadece önemliydi kendi dertleri                                                                                                                                                                   Geceleri yıldızlarla karşılaşan bir kumsaldaki kumlar gel-git olayının etkisiyle dağıldı bildiğini unuttu sefaletleri                                                                                                                                                           Sonralaştı sonda kalan sorunlar insanların yüreklerine iyice yerleştiler delirttiler mücadeleci ruhları neydi sorunun dermanının bedelleri ?                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Buluştu yaz akşamları gramafondan duyulan ince sesler gibi insanların bedenleri en zor mevsimlerde derin uçurumlardan kaçarak                                                                                                                                           Boşvermişlik mümessili boşvermişliğinin içinde derin boşluklar buldu onları umutlarıyla doldurdu geçen zamanın akışından kaçarak                                                                                                                             Sallanan ışıklar insanları izliyordu kendi köşesinden sonsuzluğa akan sokaklarda boğuluyordu yansımasından kaçarak                                                                                                                                                                Saniyeler geçerken dakikalar unuttu bildiklerini uzaklaştırdılar kendilerini koruyan kadranlarından usulca zor durumda kalarak                                                                                                                                            Bildiğini unutanın selamı çok muhtaçtı sevgilere  ondan dolayı sessizce yankılanıyordu sokaklarda...........    
( Bildiğini Unutanın Selamı başlıklı yazı ercaga tarafından 30.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.