Hastahanede siniz…
Küçük bir ameliyat işiniz var ve ilk gün; gelenler, geçmiş olsun dilekleri, çiçekler, çiçekler… Herkes var lakin o yok! Saatlerce Hasta hanenin  kapısına bakarsınız, fakat o gelmez!
Daha sonraki günlerde hep o camdan bakarsınız ama o gelmez! İşleri yoğundur, önemli misafirleri gelmiştir, bir iş yemeğine çıkmıştır önemli bir final maçındadır yada rutin bir toplantı vardır. 
Hastanede yattığınız sürece; denize açılan balıkçıları bekleyen insanlar gibi gözleriniz camda; onun yolunu gözlersiniz. Ve her ziyaret saatinde den sonra; öfke ile yumruğunuzu sıkıp, tırnaklarınızla avuç içlerinizi delersiniz! Yapayalnız hastane odasında; uyku tutmaz geceleri… 
Şiirler yazarsınız, cam kesiği şiirler…
……

işgüzar neşterler doğrarken beni beyaz odalarda
ellerinde güzden kalma krizantem
sırtında yeşil bir pelerin
vurulduğum yere gel, 
vurduğun yere gel

komşuya emanet et öfkeni
yarıda kes en ateşli sevişmeni
bırak öyle kalsın makyajın kıyafetin
açık saçık, 
en doğal halinle gel

Bir gün, onu görürsünüz; elinde çiçeklerle… Sizi görmek için; görevlilerle münakaşa ediyordur. Fakat içeri almazlar! Ziyaret saati bitmiştir.  
Camdan uzaklaşır giyinmeye başlarsınız. Çünkü… O gün; taburcu olmuşsunuzdur!

( Taburcu başlıklı yazı gölge06 tarafından 30.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.