Deniz sezonun açılmasıyla sonsuz denizlere koşan insanlar kumsallarda buldu mutluluğa sımsıcak güneşin altında                                                                                                                                                                         Şansızlıkla tasvir edilen bir kara kedi bir apartman gölgesine sığınmıştı sıcaktan bulanarak tüm şanssızlıkların bahtında                                                                                                                                                           Zamanla yaşanmış kahkahalı günleri unutan bir yolcu acılarını çıkarıyordu mutsuzluklardan bir zamansızlık baharında                                                                                                                                                         Trenlerin ardından sallanılan çaresiz kollar sahiplerini arıyordu zıtlıklar sokağında cennetini bulamamış bir ölünün arafında                                                                                                                                                 Dönüşü olmayan yollara giren insanlar çıkmaz sokaklarında hayatın perişan vücutlarındaki çatlaklar mücadelenin nişanları                                                                                                                                            Dertli coğrafyalarda bir iyilik misali serinlik yayılıyordu gökyüzünde arınmaya çalışan insanlar dertlerinden zaruriydi telaşları                                                                                                                                            Dönemeçlerin mücadelesi devam ediyor akıp giden hayat kozmosunda bazen önündeki engelleri unutarak           İnsanlar kumsallarda mutluyken bazı sahralarda çocuklar ölüyordu kirli kurşunların gölgesinde insanlıklar unutularak                                                                                                                                                                İstirahat eden çaresiz boğazlar dalgaların hışmıyla rahatsız olmuşlardı bir belediye bankının önünde                  İnkişafı kendine dönen bir mesele içindeki mefhumları anlamaya çalışıyordu dönemeçlerin ortasında                                                                                                                                                                                           Toplumun ortasında bunalan bireyler sorunlarını kimliklerine taşıyorlardı obsesif ruhları soyutluyordu onları hayatın düzeninden                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Toraman bir çocuk yaşıtlarıyla anlaşamıyordu tahakküm etmek istiyordu çünkü onları gerçek dönemeçlerden habersiz beyhude saatlerde                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Tonton bir teyze torunlarını bekliyordu bir huzurevinde sıcak bir bayram sabahı bekleyişi beyhude insana tatlı tatlı yaklaşan hayallerde                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Kalmıştı dönemeçlerden sıyrılan şehirlerden düzgün akan yollar yaklaştıkça uzaklaşan ikircikli hayaller                                                                                                                                                                                           Tarihi mimarinin önünde bir resim sergisi duruyor manzaralara takılıyor çizgileri,surnamelerde kalıyor en afilli mutluluklar                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Kalabalıklar içinde kaybolan sokak lambaları gece ışıklarının gölgesinde bihaberdi mutluluktan                                                                                                                                                                                                   Zamanla yıpranmış deri bir cüzdan duruyordu konsolun üstünde içinde kahverengi sanki  bir tütün lekesi zamansızlıkla aydınlanmış akan zamandan                                                                                                          Bir soğan zarı misali acıydı ayrılıklar dünyada sadece sevgisizliğin timsali olarak,ayırmayın gecekonduları zengin saraylardan                                                                                                                                                 Dönemeçlerin mücadelesi çağırıyordu insanları birlik olmaya çünkü bütün engeller birlikteliklerle aşılır ancak                                                                                                                                                             Serinlik gökyüzünde dururken hüzünler yeryüzünü çağırıyordu kozmopolit umutların varacağı güzergahların ortasına dikerken sancak                                                                                                                                Sersemleyen insanoğlu kibirlerle yıkandı zoraki gülümsemelerde kaldı dönemeçlerin acı tebessümlerini görerek                                                                                                                                                                     Şehirler kaldı köylerin üstünde imece ile vurdumduymazlık arasında sıkışan bedenler kesinlikle olacakların bilinmeyen duruşunu görerek                                                                                                                             Şedid muhakemelerde kaldı insafsızlık,şirret hadiselerde ilerlerken sendeledi sevgisizlik sevgileri düşünerek     Dönemeçlerin mücadelesi duruyordu önümde kalıyordu umutların  umutları yaşamdaki kimsesiz ölümde..........        
( Dönemeçlerin Mücadelesi başlıklı yazı ercaga tarafından 26.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.