1974.Ankara…Üniversite 1.sınıf.

Yıllar önce,günlerden bir gün,gecelerden bir gece.Ankara’da Milli Kütüphanedeyim.Daldırmışım kafamı,ruhumu satırların arasına,sessiz bir mırıltı ile ders çalışıyorum.Vaktin nasıl akıp geçtiğinin farkında bile değilim.Geniş bir nefes almak için kafamı kaldırdım.Bir çok kişi sessizce kitap okuyor, bir şeyler yazıyordu.Yan masadaki genç kıza kaydı ister istemez gözüm.Ay parçası gibi bir yüzü,çok biçimli kaşları,dudakları ve iri iri gözleri vardı kirpiklerinin bile saklayamadığı.Genç kız öylesine kaptırmıştı ki kendini bu işe.Sayfayı çevirdiği sırada,başını kaldırdı.İşte o an,gözleri benimkiyle buluştu.Ve dudaklarında anlık bir tebessüm belirdi.Başımı hızla ve utançla çevirdim.Bakışlarımı açık olan camdan dışarı kaydırdım.Parlak yıldızlar…Öyle yakın duruyorlardı ki elinizi uzatıp,çivit mavisi gökyüzünden bir yıldız koparabilirdiniz.

Ve yağmur kuşu usul usul çaldı gönül penceremin camını…

 

…………….17:26/ bafra / 22 haziran 2016

( ...ankara... başlıklı yazı ılıkyağmurla tarafından 22.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.