Ben susuyorken sende konuşmak isterim alalecele                                                                                                 Ben konuşurken sende susmak isterim kalmıştın sanki son hecede                                                                       Ben sende hem ölmek hem dirilmek isterim büyük vurgundur çünkü bu sentez zor gelen ecele                          Ben sende gülmek isterim çünkü karamsarlık sonsuzluğun içinde büyük mesele                                                 Ben sende bitmek isterim başlangıçlar acı verirken suskun kedere                                                                         Ben başlamak isterim son bulan varoluşların silsilesinden senin makamına                                                          Ben yitip gitmek isterim çaresizlikle akan şehirlerden coşkunlukla akan nehirlere senin gözetiminde                Ben kalmak isterim işgüzar kalışların çevik kalkışlarından hallice derin sakinlikte                                             Ben sadece çizmek isterim senin sonrasızlığında kendi üstümü bile sakince                                                       Ben temizlemek isterim tüm kirli hisleri yakamozların berraklığında mutluluktan hallice                                  Ben yakmak isterim bütün ışıkları senden uzağa düşen kimliğini bulamamış bir sahilde                                     Ben söndürmek isterim bütün saniyeleri senin dakikalarının boşluğunda                                                              Ben anlatmak isterim seni konuşulmayan diyarlara ulaşan bir ateşin boşluğunda                                                Ben anlatmak istemesem seni bütün anlamsızlıklar bakışır en munzur kuytularda                                               Ben unutmak isterim seni unutulmaz soruların hengamesinde sonu gelmez soluk alışlarda                                  Ben hatırlamak isterim seni en olmazların oluşunda gökyüzüne yükselen varışlarda                                           Ben bilinmezliklerin içinde görmek isterim seni birlikteliklerin bilinmez burucunda gökyüzünün renk alışında     Ben görmemek isterim seni üzgün kederlerin bahçesinde kırmızılığı akmış sersefid bir İstanbul lalesinde            Ben kılmak isterim seni müsterihliğin en mülayim sisinde kendileriyle cebelleşen derin mefhumların içinde     Ben olmak isterim sende olmayan tüm altın sırmalı menevişlerin değerli armonisinde                                        Ben olmamak isterim senin hüzünlerinin diyalektiğinde gençleşen taze toprakların elektriğinde                         Ben yazmak isterim seni yazılmamış tüm mısraların üstüne Dünya marotonunun dimdik duran büstüne             Ben yazmamak isterim seni çirkin enstantenelerin tam ortasına belli belirsiz geçip giden gemi bordasına           Ben koymak isterim seni varoluşların varoluşuna ama sen isteklerin bile isteklerini istemezsin .......... 
( Ben İsterim başlıklı yazı ercaga tarafından 11.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.