Temmuz ortası yazın ılık aydınlığı çerçevelemiştir şehirleri                                                                               Gökyüzü kurmuştur fedakar mavi sofrasını insanlığa ısıtırken onların yüreğini                                                     Minik bir turist çocuğu şaşırmıştır yolunu aydınlıklar arasında sürüklenmiştir karanlığa gözleri kimsesizliğe meyilli                                                                                                                                                                          Balıklar koşuştururken insanların arasında insanların aklı denizin tadını çıkartmakta tüm dertlerden soyutlanan bedenleri                                                                                                                                                 Karadenizde gür ormanların arasında koşuşturan gençler geçmişte yaşanan acıları unuttular Moskof hücumlarını bir süreliğine rahat gözleri                                                                                                                 Kapıların arkasında kalanlar unutulur kimi zaman itilir bilinçaltına dönüşür unutulmuşluk kozmosuna                Gözler arıyordu metropollerde bir insanlık simgesi soğuk kış günlerinde evleri ısıtan samimi komşuluk serüvenlerini                                                                                                                                                               Şehrin çok eski bir kütüphanesinin yoksul rafında unutulmuş yalnız kitaplar arıyordu kendilerine sahip çıkacak güzide okurlarını                                                                                                                                                   Maden işçileri fedakar elleriyle mücadele ederken sonsuzlukta arıyorlar yıllar öncesindeki tertemiz soluklarını                                                                                                                                                     Kutsanmış mutluluklar ciddi karamsarlıkların arasında kendilerine yol açmaya çalışıyordu yaratıyorlar oluklarını                                                                                                                                                      Gönüller arıyordu sevgi tohumlarının aralıksız atıldığı,kanların sustuğu coğrafyalarda kurulan ütopik samimiyet meskenlerini                                                                                                                                           Usta bir tenis oyuncusu arıyordu Fransada burjuvaların doluştuğu ıslak topraklarla doldurulmuş kortta kendisini zorlayacak rakiplerini                                                                                                                               Usta bir politikacı siyasetin zor zamanlarında kendisine destek veren dostlarını arıyordu arıyordu caniplerini                                                                                                                                                                             Kaybolmuş sokaklarda dolaşan eskiciler cevap bekliyorlardı eski eşyaların ederinin parayla mı yürekle mi ölçülebileceğine ?                                                                                                                                               Kapıların arkasında kalanlar da arıyorlardı eskiden dolaştıkları yolları,ferahladıkları mutluluk günlerini                                                                                                                                                                                     Rigada küçük bir meyhanede gönül hoşnutluğuyla loş ışıkların süzgecinde şarkı söyleyen Salaslı bir genç kız                                                                                                                                                                              Norveçte emeklerinin karşılığa almak umuduyla ağlarını salan kuvvetli kolu çevik balıkçılar görünüyor                                                                                                                                                                                      Minik bir turist çocuğu karanlıklardan kurtulmuş annesinin kollarına atılmaya hazır köşede bekliyor                 Metropollerdeki apatmanlar yine kendilerinde başlayacak komşuluk serüvenlerini sabırsızlıkla bekliyor Temmuz ortasının serin gecesinde                                                                                                                         Bir şair yazdığı bir mısradan sonra düşünüp anlam arıyor imgelerinde Temmuz ortasının serin gecesinde sanki yaşıyor şiiri her hecesinde                                                                                                                                       Usta politikacı geçmişteki hatalarını düşünüyordu caniplerinin yanında olmadığını hatırlayarak                  Kapıların arkasında kalanlar kapatmıştı kapılarını geçmişteki trajedilerin son sahnelerini anımsayarak..........                                                                                              
( Kapıların Arkasında Kalanlar başlıklı yazı ercaga tarafından 27.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.