* DÜNDEN BUGÜNE *

Deniz dalgaları kıyısına vurdukça
sokak  kemancileri gibi hışırtısıyla konser vermeye çalışırken,
rüzgâr köpükllerine bir öpücük konduruyordu.
İnsan bu manzaranın içinde gökyüzünü izlerken, duygular hareket halindedir.
Bu güzel evrenin bir parçası olan insan,  neler düşünmez ki,
Masaru adlı bir  Japon bilim adamı, düşünce gücüyle suyun moleküler yapısını
değiştirdiğini tüm dünyaya ispatlamıştır. Vucudumuzun,dörte  üçü su olduğuna göre,
biz niçin düşüncelerimizle benciliğimizi ve yaşama açısından diğer dürtülerimizi
değiştirmeyelim?
Sonbaharın güzel günlerinden biriydi. İlk buluşmamızdı bu sahilde.
Eleleydik ve çok mutuyduk. Güneş elveda etmek üzereydi, deniz kızıla boyanmıştı.
Hadi bak günbatımına
Dalgalarla oynayan o eski günlerini anımsa
Takalarda unuttuğun, ve bana yazdığın o mektuplarındaki yosun kokulu düşlerinle,
Çağır beni.
Hadi uyan,
Bir kez de mavi gözlerinden essin rüzgâr.
Ben bu öykümün sonunu hâlâ göremiyorum görmek de istemiyorum.
Bırakalım herkes bildiğini düşünsün. Hayat sürprizlerle, iniş çıkışlarla devam etsin.
Dilerim hepinizin yolu ve bahtı açık olsun. Yolunuzun kenarında güller papatyalar,
gelincikler, ufkunuzda mas mavi deniz ve yüreğinizde sevgi bulunsun sevgili dostlar.


Nuri  Dağdelen
( Dünden Bugüne başlıklı yazı Öz tarafından 26.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.