Son demlerini tüketen bir geçmiş zaman meşgalesi yeni aktivitelere doğru akıyordu zaman mefhumunda         etrafında                                                                                                                                                                   Son nefeslerini veriyor bir balina denizin sönen ışıklarının aksinde yavruları hüzünlü başları öne eğik balinanın etrafında                                                                                                                                                                 Siyah bir yarasa kaskatı ötüşlerinde dağın başındaki köylülere büyük bir endişe verirken güneşin doğma ümidi bütün umutların yanında                                                                                                                                             Müsahama ile yaklaşılan bir çocuğun ilerde göstereceği dahilikler için attığı küçücük adımlar masanın üstünde   Parsellenmiş bir gelişmemiş memleketin son hayat belirtilerindeki ahenk ile gülümserdi tüm insanlık iyiliklerin üstünde                                                                                                                                                                  Tutukluydu iyilikler karanlıkların içinde onları çıkarmalı mavilikler koyu karanlıkların içinden büyük bir coşkuyla                                                                                                                                                                     Sanki tutkundu martılar denizlere üstlerinden geçerken saygıyla eğilirler maviliklerin armonisinde büyük bir saygıyla                                                                                                                                                                     Trangresyona maruz bir kara parçası denizin dalgalarıyla buluşmaya çok hazırlıklı minerallerini deniz suyuna karıştırmaya meyilli                                                                                                                                                  Bahçedeki bitkiler hissiz duruşlarını  bozmak için bir neden bekliyorlardı sapsarı açıldılar üstlerine dökülünce masmavi sular sanki sihirli                                                                                                                                   Bağnaz bir teolog din ilimlerinin iyice içine düşmüşken hümanist düşünürlerin etkisiyle kavuştu maviliklere iyilikle yaklaşmak mefhumlara gerçekten tesirli                                                                                                 Burjuva bir kişiliğe sahip olan lümpen bir köylü tarlaların içinde gezinirken düşünüyordu karanlıklar içinde boğuşan monşerlerin seksapaliteli hayatlarını                                                                                                         Mavilikler söndürsün karanlığı çünkü karanlıklar yayıldıkça azalmakta aydınlıklar düşmekte insanlıklar                                                                                                                                                                     Mahkumdu yalnızlığa utanan defne yaprakları kaçmaya çalıştıkları için insanların ellerinden                      Müsaitti bedeni yanlışlığa okul sıralarında terleyen bir ergen bütün sıkıntılarını çıkarttı eski anılarından eritti kurtardı onları kendi benliğinden                                                                                                                             Terakki eden bir uçak boşlukta sevinçlerini paylaştıkça maviliklerle uzaklaşıyordu yolcuları korku enlerinden    Sonsuzluğa kollarını açan bir uçurtma maviliklerde ilerlerken hiç düşünmüyordu karanlıklarına yakalanacağını yaşamalıydı sonsuzluk sellerinde                                                                                                             Merhametli ellere teslim edilen bir yavru köpek yaralarını sara insanlara minnettardı mavilikle aydınlanan küçücük gözlerinde                                                                                                                                                     Muttaki iradeler yaptıkları hayırlarla bedenlerini karanlıklardan temizleyerek ilerlediler maviliklere ulaştılar insanlık özlerine                                                                                                                                            Mavilikler söndürsün karanlığı çünkü karanlıklar sarmaya başladılar incecik bedenleri öldürdüler mütesekkin nedenleri                                                                                                                                                              Bazı şehirler tarihi dokulularıyla yaşatmakta insanları tarihi enstanteneleri göstermekte geçmişteki mavilikler  Mavilikler yetinmezlikleri olan yüce gönüllü insanlar ulaştılar maviliklerin maviliğine aydınlıkların arasından Mavilikler aralamalı kapıları yeşetmeli ümitleri en karanlık yerinden kesmeli karamsarlık çiçeklerini hüznün arasından                                                                                                                                                             Mavilikler söndürsün karanlığı mavilikler hepimize yeter yaşanmakta olan tüm sorunların çözümü bir mavilik gerek bizlere........                                           
( Mavilikler Söndürsün Karanlığı başlıklı yazı ercaga tarafından 24.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.