Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenini esrarengiz bir şehirdeki uhrevi dostuna                                     Kaybeden bir bedbin soru kayıplarının nedenini değişikliğe yanaşmayan monoton yaşamlara yavaş yavaş akmaya meyilli akşamlara                                                                                                                                          Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenini kalenderliğini kaybetmiş semtteki en yaşlı                   Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenini yaz sıcaklığıyla aydınlanan portakal ağaçlarının ışık yansımalarına                                                                                                                                                        Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedeni cevapsız soruların cevap arayış ritüellerine                                  Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini beynelmilel bir camiada yerli ağlar gibi takılan kişiliğini oluşturamamış kimliksizliklere                                                                                                                                   Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini kücücük umutları darağaçlarına götüren habis burjuvalara   Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini yıllardır İngiliz sömürgesi altında bulunan suskun Tuvalulara                                                                                                                                                           Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini tamamlanmakta geciken olguların birbirleriyle mücadele sorgusuna                                                                                                                                                                   Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini bir elmanın soyuluşundaki hışırtıya açılmaz kapıların vuruldukça çıkan seslerine                                                                                                                                   Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini yaşadıklarını zerresinde unutarak boşluğa yönelen ağaçkakanların ulaştıkları sonlarına                                                                                                                     Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini tarladaki işçilerin aradıkları emeklerini buldukları mutluluk günlerine                                                                                                                                                    Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini kışın üşüyen gözeneklerini yazın ısıtan bir lalenin ulaşmaya çalıştığı mutluluk güllerine                                                                                                                      Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini Taoist düşüncenin en önemli mefhumları olan Ying ve Yang kutuplarına                                                                                                                                                         Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini hürriyetlerini kaybetmiş öksüz çocuklarının acıyan yanaklarındaki tutsaklık tutuklularına                                                                                                                 Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini canlılığını kaybetmiş uslu uslu boğazların çevresinde oturan masum İstanbul konaklarına                                                                                                                          Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerine metropollerde merhalelerin arasına sıkışarak ciğerleri körüklenen insanların bunalımlarına                                                                                                                     Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini komutanlarını muharebede kaybetmiş düşman mevzilerine ilerleyen hayat kolordularına                                                                                                                         Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini lüks bir Fransız lokantasında  bir beyin bir bayanın ayağına basışından sonra yükselen Excuse-moi Matmazel mırıltısına                                                       Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini bir seyyahın gezip gördüğü yerlerde dikkat ettiği sevgi kırıntısına                                                                                                                                                        Kaybeden bir bedbin sordu kayıplarının nedenlerini varoluşun kaynağını en yüce padişaha bağlayan Soren Kierkegaardın paradoks kavramına                                                                                                               Kaybeden bedbin kayıplarının nedenlerini hiçbir adresle bulamadı kendi içinde buldu kayıplarını                  Biz nerede bulacağız kayıplarımızın nedenlerini sayın ekselansları ?          
( Kaybeden başlıklı yazı ercaga tarafından 22.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.