İnsanın kendisinden Rahmandan uzaklaştığı,gönlünü dünyanın meşgalesi ile yok ettiği anlarda ,insanı kendine getiren yüce Rahmana yaklaştıran geceler vardır.Rahman kuluna çok merhametlidir ve böylesi güzel günleri kulları için yaratmış ve kulların hayatına yerleştirmiştir.Böyle gecelerden birisi olan, Berat gecesi bu gece idrak ettik cümlesi ile çok şükür.
Yaşarken farklılıkları görmediğimiz anlardan bizi sıyırarak, fark etmemizi ayıkmamızı sağlayan böylesi gecelerin feyzini Rahmetini alanlardan eylesin Rabbim.

Gönlümüzü ömrümüzü dünya meşguliyeti nefis şeytanla yonttuğumuz anlarda bizi alarak, idrak izan ve şuurla ayıktıran bu geceleri bize veren Yüce Allah c.c. şükürler olsun.Anlamlar aklımızda bir anlığı uçtuğunda, bizi böylesi mübarek gecelerde kendimize getiren mübarek berat gecesinde beratını almış olanlardan eylesin Yüce Allah c.c. bizleri...Unuttuğumuz tebessümleri bize unuttuğumuzu hatırlatan Yüceler Yücesi Allah c.c. gönlümüzü kendisine ve insanlara açmamız için bunu bize hatırlatan bu Berat gecesinde idrak izan şuur ile gönlümüzü Yüce Allah c.c. ve insanlara açanlardan tebessüm edenlerden eylesin.

Dilimizde sözler iğne gibi gönlümüze insanlara battığı anda, biz kullarına bu gecelerde dilimizdeki  iğneli gönül kırıcı sözleri atarak, merhamet dolu sözleri almamız için biz kullarına bu mübarek geceleri vermiştir Yüceler Yücesi Allah c.c. Nefis şeytan dünya malı ile günaha dalarken, tam boğulacağımız anlarda bize tövbe etmek için nefes aldırarak tövbe ile tertemiz ederek boğulmalardan kurtarmak için, bu mübarek geceleri bize vermiştir ki kul günahlardan boğulmaktan kurtulsun.Allahu Ekber.
Yaklaşan On bir ayın sultanı mübarek Ramazan ayına tertemiz çıkaran bu berat gecesinde, yaklaşan Mübarek Ramazan ayına tertemiz çıkan kullardan eylesin Rabbim bizleri.

Gönül perdemiz ömrümüzün perdesi ecelle kapanmadan bu Mübarek berat gecesine kavuşturan, Yüceler Yücesi Allah c.c. binlerce kez şükürler olsun.Gönül sızılarımızı dindiren bize merhameti ile muamele eden yüce Allah'a şükürler olsun. Mübarek Berat geceniz mübarek olsun ve Mübarek On bir ayın sultanı Ramazan erişenlerden eylesin Rabbim bizleri .
Selam ve dua ile.

Mehmet Aluç-Kul Mehmet
( Mübarek Berat Gecesini İdrak Ettik Çok Şükür başlıklı yazı kul mehmet tarafından 22.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.