[if gte mso 9]>



Akıl ve yürek birer buluttur. Eğer çarpışırlarsa ömrü sel götürür. (2016)


 

Ölüm ardında dünyalık bir şâhid bırakmaz. (2016)


 

İyilik anne gibidir. Şefkatiyle sarar her  yeri. Hele bir de gizlersen yaptığın iyiliği hesapsız bir nîmet sunulur daha kurumadan alın teri. (2016)


 

Teknoloji insân aklının faâliyetlerini anlamlı kılsa da yürek gücünü soldurur ; bu nedenle sefâ değil cefâ doğurur. (2016)


 

Küreselleşmenin asıl amacı iyiyi kötüye muhtaç hale getirmektir. Karakterlerin ölmesi zâlimler için düğün-dernektir. (2016)


 

Özlem damardaki kanı emer. Bu durumda ne muhabbet kurtarır insanı ne altın kemer. (2016)


 

Yağmur perdesini aralayıp yağmuru yağdıranı yürek gözümüzle gör/e/mezsek Nisan yağmurlarının şifâ sunması mümkün değildir. (2016)


 

Beşer suçlar ,insân anlar. (2016)


 

Mîraç göze değil yüreğe hitâb eder. Mi'râcı kavrayan yürekte ne telâş kalır ne keder. (2016)


 

Yaratılış amacını kavrayamayan acze düşer. Âcize tüm nîmetler küser. (2016)


 

Dursun Tiftik

 

 

( Yansımalar-28 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 5.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.