Uçurum kenarlarını sarmaladı sis
Nasılda cazibesiyle davet ediyor nergis
Atmalıyız birer adım daha son kez
Buluşmalıyız derinliklerde biz.




** Bir ömrü çekiyordu balıkçılar sahillere. Yorgundu kürekleri .

** Ay mı aydınlatır geceyi yoksa gecemi çıkarır Ay'da ki heceyi ?

** Kiminin yüreği hamiledir . Tepinir durur sevda bebeği .

** Sen benden razı isen bir ederi yok ki çektiklerimin.

** Durmadan koşar adım geziniyorsun yüreğimde... Yoruldun bir an nefeslensene.

** Kırların tehnalığı şimdi çocukluğumun gülüşlerine gömülü. Masum hayatlar korkulara sürülü. Bitmekte mahir usta yaşamlar kahpe ayak izlerinde.

** Gecenin gölgelerinde varsın diye ; sever oldum gölgeleri bile.

 

 



Kaŕşıma alırım seni
böyle gecelerde
hüzünler küp gibi;
bir kadeh sana
bir kadeh bana
bir parmak
dudak payı
gelmişine geçmişine
afiyet ola.



( Yaşam Heybemden -38- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.