* Huzurlu yaşamak için hislerinizi düzeltin.


* Yanılgılar doğruyu hazırlar.


*Cinsiyeti ile değil insanlığı ile ön plana çıkanlar kalıcı ve değerli olurlar.


* Aynı frekanstaki dostlarınızla acılar azalır


* Kötü günler iyi günlerin habercisidir.


* Ahlaksızlığın yaygınlaşması ve azması dürüstlüğün değer kazanmasını sağlar.


* Salat yaradanla sohbet ve randevudur. Bu bizlere tanınmış büyük bir imtiyaz hakkıdır. İşte şükrün ve sığınmanın beş vakite taksim ve yönelmenin fırsatıdır


* Hikmet ; perde açılmadan oyunu görmek ve hissetmektir.


* Manevi sirkülasyonlara maruz kaldığınızda aklınıza da müracaat edin.


* Birkaç dakikalık sevişmeliklerde doyan bedenler ; ruhsallık yoksa gittikçe arsızlaşır.


* Daha çok mütavazi olmanızı sağlamıyorsa makam ve mevkilerin altında kalırsınız.


* Gün ağarsın diye çekildin köşene biliyorum ey gece !


* Tasarlanamaz zamanlar. Bilinmez kaderin mağrur avucunda neler getireceği. Baştan çatılmış yolculuğumuzun hali.


* Dipte ve yerde kalmak istemiyorsanız, ruhunuzu özgür bırakıp üstlere çıkabilirsinix.


*İnsan zaaflarını bilen eğiten öğreten yol gösteren ve affeden bir maneviyatın mensubuyuz.


* Her kişi ve olay birbirine vesilelidir.


* Sorunlar karşısında çözüm üretemezseniz o yüklerin altında inlersiniz.


* Arkadaşlık ve dostluklarınızı harcamayın hoyratça.


* Miço olarak binseniz de sağlam bir gemiye; geldiğinizde kaptan ve patron olarak inersiniz limandaki yere.


* İnsanlar yaptıkları ile daima yaşar.


* Geldiğimiz gideceğimiz yer belli. Kaderimizde biliniyor yaradanımızca. Ancak gelinenden gidilene mimar bizim irademiz ve icraatlarımızdır. O halde kaderimizi sorgulayana ve peşinen pes etmek yerine kendimizi sorgulamalıyız.


 


 


 


( Yaşam Heybemden -37- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.