Bir ilkbahar akşamı yapraklar hoş rüzgarla hışırdadı bütünledi mahrumiyetini                                                      Bir ilkbahar gölgesinde birleşti bütün zıtlıkların ışıkları yansıttı bir Filistinli çocuğun masumiyetini                Şarkı söylerken başına bombalar yağardı küçük kız çocuğunun  insanlığını kaybetmiş reziller arasında                 Rohingyalar şarkı söylerken onları öldüren Budistlerin Sutrasının içinde bir damla kan gibi acıyarak                     Kırım ovalarında salınırken Bahçesarayda Tatar kızların musikilerini dinleyerek                                                    Rustavi dağlarının  eteklerinde dolaşan bir Oset çocuğum elimde horoz şekerim alçaklara sakince bakarak              Mevsimlerin bitişimde yeni doğuşlara hazırlanan mevsimlerin hisleri gibi derinlere akarak                                      Mevsimler vuruyor yüzüme tüm enstantanelerin arasından akan akarsular gibi şiddetli                                       Ridaniye savaşı dönüşünde Devşirme Yunus Paşayı bir cümlesi için idam ettiren Sultan Selim gibi hiddetli          Aya İrini  kilisesinin şapelinde tarihin kalıntılarını giderek uçurduğu Meryem Ana ve Hz.İsa   silueti                    Geçe uçuşan kelebeklerin gölgesinin insana uykulu zamanlarında yarasa gibi görünen ilginç sureti                      Boğuşulan sorunların hapsinde yaşanılan saatlerde nispeten tebessüm ettiren bir papatya müjdesi                     Ağaçtan Newtonun kafasına düşen bir huysuz elma ve onunla bütünleşen bir yerçekimi mülhakı                          Kanlı savaşlardan sonra bir devletin bir devleti acımasızca sömürüşü benliğine bastırdığı ekonomik ilhakı            Kendini yeni toparlayan bir hastanın evine geldiğinde oğlunun sözleriyle saniyelerle savaşan inşikakı                     Enfeksiyonal bir hastalığın kronik tekrarlayanarak acı veren yarasının gittikçe artan iltihabı gibi                             Mevsimler vuruyor yüzüme sanki bir tatlı baş ağrısı  güneşli havalarda yenen bir mürdüm eriği                               Bir mevsim öbür mevsime kendini bırakmak üzereyken tüm yıldızlar görünür bana karanlıkta zifiri                 Bazen en leziz meyvelerle yapılan bir Osmanlı şerbetinin içine konulan birkaç damla Yahudi zehiri                 Bazen kendini rahat hissettiği bir zamanda sürüklendiği yollarda karşılaştığı bir esaretin rehini                         Mevsimler vuruyor yüzüme karşılaştığım en müreffeh hüzünün diyalektiğinin içinde                                       Cihangirde bir semt pazarı vişne satan beyaz başlıklı çingeneler umutlarını da doldurdu torbaların içine                 Bu kadar bilgi yeter sadece sonsuzluğun içinden gelen sana ihtiyacım var                                                           Seninle bir hiç olabilirim ama sensizlikle tüm hiçliklerin acımasız yalnızlıklarına muktedirim                               Mevsimler vuruyor yüzüme seni bilmiyorlar ama senin gelebileceğinden haberleri var sadece.......                   
( Mevsimler Vuruyor Yüzüme başlıklı yazı ercaga tarafından 1.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.