Mutlusundur aslında. Huzurunda yerindedir. Her şeyin tam zevkine varmışken, başkalaşım gösteren için ve çevren hayatını alt üst etmeye yetmiştir. Sen ne zaman değişeceksin? Ne zaman kendini tamamlayacaksın vb. sanki hayatımızı onlara borçluyuz. Onlar için yaşayacağız. Tanıdığımız bir çok insan var. Her biri kendine göre ayarlamaya çalışıyor bizi. Oysa kendi kusurunu görüp, kendine ayar çekmeyen, başkaları ile nasıl alay edebilir? Bence onlara en büyük aynayı tutmak lazım, hem de boy aynası...
    Ve içimizde bitmek bilmeyen merdivenler, çıkmaz sokaklar, karanlık geceler ; her şey gün sonuna dem vuruyor. Ne olacak halim? diye kendimize sormalar. Başkaları yanlış anlamasın diye oynayamadığımız oyunlar, gezmediğimiz yerler, hep bir bir birikiyor. Ömür geçiyor. Zaman kısıtlı. El ne der sorusuna cevap çok aslında. Hep kaybettik. Neden mi ? '' ALLAH ne der demedik hiç bir zaman '' O memnunsa, içimiz rahat. O razı ise , gönlümüz mutlu....
İnsanoğlunu ne güzel anlatıyor ASR suresi : 

Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle.
1- Asra yemin olsun ki, 
2- İnsan mutlaka ziyandadır. 
3- Ancak iman edenler, salih amel (iyi işler) işleyenler, birbirlerine hakkı tavsiye eden ve sabrı tavsiye edenler bunun dışındadır.


velhasıl ; 
Kendimizi bilmeden bir HİÇ'iz..


B.Babette



( Başka'laşımlar başlıklı yazı Büşra Krcn tarafından 30.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.