Bir numaralı halk düşmanı: Patates

Batının beslenmesinde önemli bir yere sahip olan patatesi her ne şekilde pişirilmiş olursa olsun her gün bir porsiyon yemenin, bir bardak şekerli içecekten ya da bir porsiyon kırmızı veya işlenmiş etten daha çok kiloya neden olduğu ve 20 yılda 7.26 kilo aldırdığı belirtildi.

Harvard Üniversitesinden 120 bin'den fazla sağlık uzmanının en az 12 boyunca yürüttükleri ve New England Journal of Medicine'da yayınlanan bir araştırmaya göre, her gün bir porsiyon kızarmış, fırınlanmış ya da diğer şekillerde pişirilmiş patates yemek yılda ortalama 363gr, yirmi yılda ise 7.26 kilo aldırıyor. KAYNAK: İHLAS SON DAKİKA

Siz de Halk Düşmanı deyince ne zannettiniz, herhangi bir politikacı mı ya da bir diktatör mü?(Namuslu politikacıları tenzih ederek) Bildiğiniz patates işte canım. Geçmiş zamanlarda ''Bir Halk Düşmanı''diye bir oyun vardı ve Ankara'da da AST'da yani Ankara Sanat Tiyatrosunda senelerce oynadı, Norveçli Yazar Henrik İbsen'in bir eserinden Tiyatroya uyarlanmış, birden o geldi aklıma...


Allah'ın yarattığı bir besine böyle bir yaklaşıma ne denilebilir ki? Vay patates vay sen neymişsin de haberimiz yokmuş? Seni Halk Düşmanı seni... Biz de daha ne halk düşmanları varken bir an da hepsinin önüne geçi verdin birden. Irak'ta ki Müslümanlara sen zulüm yaptın, Bosna'da katliamlara katıldın, oradan Kosova'ya geçtin, kadınları çocukları da sen öldürdün. Seni Halk Düşmanı seni...


Seni ele geçirdiğimiz zaman ananı ağlatacağız senin. Önce diri diri kabuklarını soyacağız, kızgın ateşlerde kızartacağız seni, canlı canlı derilerini yüzeceğiz. Bu günden sonra bir numaralı Halk Düşmanısın artık sen. Karşımızda hareketlerine dikkat et. Çiğ olarak çıktın mı karşımıza, seni zaten yemeyeceğiz, kızarmış da çıksan yemeyeceğiz bundan sonra...


Seni Halk Düşmanı seni, utanmadın değil mi rüşvet yerken, yolsuzlukları yaparken, vatanın topraklarını satarken, devlet sırlarını başkalarına verirken. Hiç utanmadın hem de. Alçak kalleş seni Halk Düşmanı seni, bundan sonra hiç bir yerde karşımıza çıkma, ananı ağlatacağız senin ananı... 

( Bir Numaralı Halk Düşmanı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.