Meselenin özü kulluk
Ona kıyas yok, asla yok
Öldürseler bile bu tehdit olamaz
Bilir kul mülkün sahibidir Allah
Bir tek O ilah…

Ne emrettiyse vazifenden dönme
Şaşma yok, asla yok
Şeytan işi köşeyi dönme
Dünyaya kulluk lügatte asla yok
Alçak gönüllüdür kul
Yoktur övünme
Bilir kul övgünün biricik sahibidir Allah
Bir tek O ilah…

Rükûda
Kıyamda
Secdede
Aldığı nefeste
Zikreder her hecede
Bilir kul mülkün sahibidir Allah
Bir tek O ilah…

Ey deyyus, senin kurşunun imanımı delemez. Ben Allah’tan başkasından korkmam, kimseye kul olmam, çalmam, talan etmem, yalan söylemem, çıkarım için ikiyüzlü de olmam çünkü rızkımı mülkün ve bana sahip olan bir tek Rabbim verir. Onun ol dediği hemen oluverir, ya şeytanın, ya zalimin, ya deyyusun?

Sen gerçek sahibine-Allah’a tamamen teslim olmadıkça, ne özgürsün ne mutlu nede yalnızlıktan kurtulamazsın. Yarattım dersin ancak yaratılanı. Sen kimsin ki yarattığını iddia edersin yahu. Yaratmak senin haddine mi düşmüş ki…

Taraf olmaya,
Ekip kurmaya,
Devrim yapmaya,
Seni alıştıran ve bıktırmayan bu aklı nereden alırsın ki…
Ne bu dünya boşuna yaratılmış,
Ne de şansına dönüyor sanma!
Tek üniversite diplomasına sahip olacaksın eğer “OKU”mak istiyorsan
Allah’a kulluk bölümünden mezuniyetinle…
Tek gerçeği yaşayacaksın:
Mülkün sahibi Allah
Bir tek O ilah…

Saffet Kuramaz
( Tek Bir Gerçeği Yaşamak Lazım başlıklı yazı safdeha tarafından 28.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.