Hikaye / Aşk Hikayeleri

Eklenme Tarihi : 28.04.2016
Okunma Sayısı : 1439
Yorum Sayısı : 0
insanın en büyük hatası geçmişte yaşadıklarını,geleceğe yansıtmasıdır.yanmıştır canı daha önceleri...hani eskilerin dediği gibi...sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş...yeni bir beraberlikte hep eski ilişkiler gelir gözün önüne...eskisinden alamadığın hıncı,öfkeyi yeni sevgiline taşırsın...karşılaştırma yaparsın...ikisinin artısını eksisini tartarsın...korkarsın...acaba gene mi canım yanacak,üzülecek miyim diye...

   oysa yeni bir ilişki herşeyi ile yeni olmalıdır...ne onun geçmişi ne de senin geçmişin...bırakılmalı bir tarafa...yeni bir aşk,yeni bir heyecan olmalı...

  ben benim...beni başkalarıyla karşılaştırma lütfen...üzülürüm...biliyorum eskisini yürütememişsin...bir yerlerde ters gitmiş birşeyler...ipler kopmuş...prangalar eskimiş...belki de sevmemişsiniz birbirinizi...sevseniz şimdi benimle birlikte birşeyler konuşuyor olmazdın demi...ben kendi açımdan çok memnunum...seni tanıdım...çok memnunum...seni bırakmak istemiyorum....sende bırakma beni...beni sev...sev beni...

   ben benim..beni başkalarıyla karşılaştırma lütfen...üzülürüm...üzülmemi istemezsin demi...

   her yeni bir beraberlik,yeni bir hayat demektir...eski sevgilinizden alamadığınız hırsınızı yeni sevgilinizden almaya çalışmayın...olur mu...

 

candan
( Ben Benim...beni Başkalarıyla Karşılaştırma Lütfen...üzülürüm... başlıklı yazı candan tarafından 28.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.