Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 27.04.2016
Okunma Sayısı : 1103
Yorum Sayısı : 0
bir sayfadayım yazışıyoruz yorumlar yapıyoruz o arada bir mesaj geldi. o yazdı ben yazdım sohbet ilerledi...telefon noları vermeler filan...sonra ben gene sayfalara daldım...bir ara telefon sesi...açtım...bir bey...tanıyamadım önce tabiii...biraz önce mesajlaşmıştık ya...işte o bey benim...yazdıklarınız beni çok duygulandırdı,hüzünlendim...o yüzden açtım telefonu..rahatsız etmedim ya sizleri....hayır dedim...sevindim...çok kibar bir beyefendi...anlayışlı,kültürlü...dindar...rab sizinle olsun dedi...yüreğinize dokunsun...sizler için bu gece dua edeceğim...üzülmek yok...epeyce konuştuk,dertleştik...sanki kırk yıllık dost,arkadaş gibi...hala böyle insanlar var mı bu dünyada?bir insan nasıl bir başkası için dua eder,dertlerini,sevinçlerini dinler...yarım saat konuştuk,o söyledi ben dinledim,ben söyledim o dinledi...insanlar çeşit çeşit,herkes aynı olamaz ki...insanları sevmelisiniz,iyilik yapmaya devam etmelisiniz...artık böyle güzel duygular besleyemiyorum ben dediğimde de güldü...kalbinizi kapamayın,rab yüreğinize dokunsun...sizin için dua edeceğim...şimdilik telefonu kapatıyorum,beni ne zaman isterseniz arayabilirsiniz...

düşündüm...demek ki dünyada hala iyi niyetli güzel insanlar var...ve bu güzel sözleri ve duyguları anlatan hıristiyan bir din adamıydı...RAB YÜREĞİNİZE DOKUNSUN....SİZİN İÇİN DUA EDECEĞİM...


candan
( Güzel İnsanlar başlıklı yazı candan tarafından 27.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.