Hikaye / Aşk Hikayeleri

Eklenme Tarihi : 27.04.2016
Okunma Sayısı : 2113
Yorum Sayısı : 0
üzülüyorum.düşüncelerim karmakarışık...aklım bir karış havada....seni düşünüyorum...şu an nerdedir diyorum...ne yapıyor acaba diye soruyorum kendime...olmadı işte...olmadı.ne kadar uğraştıksa olmadı işte...sevgi vardı her zaman aramızda...ama sadece sevgi yetmiyor ki bir aşkı sürdürmeye...
üzülüyorum...yazdıklarına...yazamadıklarına...satır aralarında kaybolan sözlerine ...üzülüyorum işte...kördüğüm gibi işte aşk...bir türlü çözülemeyen,ifadesi zor duygular işte...karşıdan göründüğü gibi değil...başkalarına verirsin akıl ama kendine asla!!!
üzülüyorum ...boşa geçen zamana...med cezirler gibi gelip giden duygulara...hani eline alırsın bıçağı da kesersin ya doğrarsın ya yiyecekleri...keşke duygularını da öyle kesebilsen...olmuyor işte...mehter takımı gibi..iki ileri bir geri...yerinde sayıyor aşkımız...bir adım bile ileri gitmiyor...biz seninle bir arpa boyu bile yol katedemedik!!!
üzülüyorum...dediklerine...diyemediklerine!!gözüm telefonda ama elllerim değil!!!fır dönüyorum odanın içerisinde...o açsın diyorum...ben neden açacak mışım???gurur...katıksız gurur!!!
üzülüyorum...sevgine...sevdana...tek bir söz ezberlemişsin...o da "seni seviyorum"ahhhhhh ahhhhh...keşke o da yalan olmasa!!!
üzülüyorum...sana...bana...keşke iskender olsam...bir kılıç darbesiyle kördüğümü kesebilsem!!!bu sevdaya son noktayı koyabilsem!!!
ama her şey öyle kolay değil...hele sevda da hiç kolay değil!!!
düşünüyorum gecenin şu saatinde...nerdedir,ne yapıyordur diye...hangi kadının kollarında,hangi kulaklara sevda türküleri fısıldıyorsundur diye!!!
üzülüyorum işte be cannnnnnnnnnn!!!bir türlü aşkta bu hesabı kapatamadık diye!!!


candan

( Üzülüyorum...üzülüyorum İşte.... başlıklı yazı candan tarafından 27.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.