** Her gün daha da hız alıyor ölüm.

** Dönün mazinize bazen ve anın. Dersler çıkarın yeniden anlayın.

** Yürekte anlaşılmayan şeyler anlamsızdır.

** Geldiğimiz , gideceğimiz adres belli iken ; neden bu aldanışlar ve yaşamak diken diken.

** Bir fiili huşu ile gerçekleştirmek ruhsal dünyanızda hasarları tamir eder.

** Sessizliklerdedir en vahşi çığlıklar ve buzallardadır büyük yangınlar.

** Bazen gözyaşları çok güzeldir.

** Geçmez bazen geçmiş, hep gelir peşinden.

** Ederinden fazla verdiğiniz değer ; bir gün yüreğinizi zedeler.

** Sıkıntı ve çıkmazlarınızda denemedir. Öyle hallerde kendinizi anne kucağında hayal edin.

** İmkansızlıkların üzerine inşa edilen ve üretilen her şey çoķ değerlidir.

 

 

 

*** Ben bilmem hic böyle birden ıslatan yağmuru. Ama sevdim aniden bastıran bu tanımadığım sağanakta yıkanmayı.

*** Ne kadar tenhadır yalnızlıklar yalçın dağlar gibi. Fırtınalar dans eder yağmurlar besler bazen. Gölgeler mesken tutar kuytuları.Bir başka alemdir iste yurt edinilmişse kimsesizlikler.

*** Uygun adımlarla robot gibi yürümekteyiz hergün. Şöyle çıkılsa hizadan bozulsa sıralar kaçırsak keçileri ve oynamasınlar diye zincirlemesek bebekleri.

*** Herkesin yaşamı kendine; ama dışarda eller tetikte ve bir kurşun sesinde ölümler.

*** Zorluk çekmeyesin diye dönüşünde; hep işaret taşları koymuştum gidiş yollarına. Sonra sen gelmeyince baktım da kaybolmuşlar işaretler ayrı istikametlerde.

*** Çok uzaktaki bir beldenin izbe sokaklarına gömdüm zamanı.

***Hayal kıraathanelerimde ne oyunlar oynarım gece yarıları hep kazandığım.

*** Uyurum kendi ninnilerimle ve uyanırım karanlıklara inat kendi seslerimde.

*** Terk ederim bedenimi ne zaman acı çeksem. Sonra yeni baştan bir gövde imal ederim filtre edilmiş sulardan. Çıkan yangınları söndürürüm bir yandan.

***Susar bazen insan. Sığdır sevda ve günah korkusuna ikilem eşlik edince. Oysa sevgiler sığlık ve günahı barındırmaz. Haydi y üksel derinlere

*** Uyuyup uyanacağız defalarca. Ama bir gün kim bilir hangi alemde.

*** Gel bir bilet kestirelim ikimize ve çıkıp gidelim bilinmeyen denizler keşfetmeye.

*** Biz nerelere yürüsek ayrı ayrı hep buluştuk gayrı. Biz mi yaşlandık yoksa hayat mı . Yinede vazgeçmedik kurduk nice diyarları.

*** Sessizliklerde kal sen; duyar yüreğim inan.

*** Yürekler yetim ve öksüz kalmasın . Geri kalan yalan.

*** Gelindiğinde de gidildiğinde hep aynı aslında bu dünya. Bir bakın ne olursa olsun umurunda mı hiç alemin.

*** Gecede coşan rüzgarın uğultusu seni getirir; birden hasretini bitirir. İste onun için sarıldığım rüzgarlar içimi titretir.

*** Yağmur olda yağ kurak yüreğime saganak sağanak.

*** Çok hünerliyimdir. Ne gözler yaparım gönlümce renklerin her türlüsünden. Ne yüzler çizerim goķyüźunden toplaďığım bulutlardan , gülen ve ağlayan. Ve bir yağmur sonrası seni resmederim gök kuşağından.

*** Başkaları için yaşarken geçen ömürü ; duvarlarda asılı yabani hayvan kafalarından seyreder insan bir günü.

 *** Alev alev yanıyor deniz bende öyleyim işte sensiz.

*** Sardı etrafı çimen kokusu yemyeşil. Sayıklamalarla geçti ömür. Sıra sıra idi geçitler.
yaşamak mesleğimdi iflas ettirdiler.

 

 

 

 

Etraf zifiri karanlık
çıktım yola
bir adım sonrası ölüm
ve ıssız bucaksız
bazen yan yana , kol kola
ecel her yere bürünmüş
ve belki defter çoktan dürüĺmüş
Geldiğim yere artık yürüyüş..


      ****


Yosun kokar sokaklarında
Bu deniz şehrinin
Birde sen kokarsın havasında
Gittin gideli gönlüm nadasta
Ah birde şu kokun olmasa
Yıkılsa üstüme geçmiş zamanlarda


 


 ****


Pusuda bu gecede ölüm
Iskalayıp geçtim
Bir bir zamanları be gülüm
Ödedim fahiş faturalarda
Bedelini yaşamın
Kalmadı artık takatim
Pusuda bu gece yine ölüm.


 

****


Ne azaplar çeker
Görünmezler de yüreğim
Ne yaslar tutar
Nice özlemlerin
Başlar yarısında gecelerin
Namlu ağızlarında ki
Sessiz mermilerin


 


 

( Yaşam Heybemden - 36 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 26.04.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.